Gå til innhold

Jeg har micropenis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har så dårlig selvtillit med god grunn, jeg har micropenis. 8 cm erigert. Men jeg vil så gjerne at jenter som ser meg skal tro jeg har en vanlig penis. Så ser denne ekte ut?  Dette er ikke penisen min!

 

Screenshot_20180612-161619.png

Anonymkode: d60dd...d56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det så teit ut. Jeg hadde ledd rått, om jeg så noen gå sånn der på gata. Haha! 

Anonymkode: e7e01...b69

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er i hvertfall en utrolig effektiv måte å leve i sølibat på. Eventuelt for å unngå og bli voldtatt.

Anonymkode: 43e7f...e4a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å velge en pittelitt videre bukse, så er det vel ingen som ser hverken om den er stor eller liten? Synes menns størrelse på tissen er komplett uinteressant, og jeg synes det ser utrolig dumt ut med en sånn «bul», ekte eller ikke. 

Forresten... Du vil mye heller være han typen med liten penis enn «han fyren som stapper noe i buksa så folk skal tro han har en stor en». Sistnevnte vil neppe gi deg stjerne i boka noe sted. Og hva gjør du den dagen ei jente vil til sengs med deg - mye mer turn off at du har gått med «juksepenis» enn at du har en liten en...

For øvrig... Ingen har dårlig selvtillit «med god grunn». Størrelsen på penisen din definerer deg ikke! Og de fleste dømmer hele mennesket, og er ikke så innmari opptatt av størrelsen på penisen din. Spesielt ikke tilfeldige mennesker på gata. Hvem er det egentlig du skal imponere??Du er bra nok som du er! 

Anonymkode: dc50f...997

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig teit å bruke så trange bukser at penis blir rammet inn på den måten. Ler bare når jeg ser det 

Anonymkode: 8cf36...0a7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 cm er ikke mikropenis. Den er riktignok mindre enn gjennomsnittet som er på ca 12,9 cm.

887px-Human_penis_sizes_length_only.svg.

Såvidt jeg vet er g punktet til kvinner ikke så langt inn i skjeden. Klitorisen er det alltid lett tilgang til og damer liker også å bli slikket. Menn har generelt komplekser for penis på lik måte som kvinner har komplekser for bryster og vagina evnt kjønnslepper osv osv.
 

Anonymkode: fa3f4...25e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bare å velge en pittelitt videre bukse, så er det vel ingen som ser hverken om den er stor eller liten? Synes menns størrelse på tissen er komplett uinteressant, og jeg synes det ser utrolig dumt ut med en sånn «bul», ekte eller ikke. 

Forresten... Du vil mye heller være han typen med liten penis enn «han fyren som stapper noe i buksa så folk skal tro han har en stor en». Sistnevnte vil neppe gi deg stjerne i boka noe sted. Og hva gjør du den dagen ei jente vil til sengs med deg - mye mer turn off at du har gått med «juksepenis» enn at du har en liten en...

For øvrig... Ingen har dårlig selvtillit «med god grunn». Størrelsen på penisen din definerer deg ikke! Og de fleste dømmer hele mennesket, og er ikke så innmari opptatt av størrelsen på penisen din. Spesielt ikke tilfeldige mennesker på gata. Hvem er det egentlig du skal imponere??Du er bra nok som du er! 

Anonymkode: dc50f...997

Det var bra sagt. Takk, det hjalp faktisk☺

 

Anonymkode: d60dd...d56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ånei, værsåsnill og fjern den der, det ser bare helt utrolig dustete ut. Jeg kan si deg at noe av den beste sexen jeg har hatt var med en med liten penis, rundt 7-8cm. Jeg tenner på personen, ikke penisen. Fatter ikke hvorfor mannfolk er så opptatt av penis, mye mer enn det vi kvinner er. Jeg får ikke vaginalorgasme, i likhet med veldig mange kvinner. Så en stor penis gir meg ikke mer nytelse enn en liten. Jeg sier bare klitoris!! 

Anonymkode: 2538c...030

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste sexen jeg har hatt var med en som hadde liten penis. Å vite hvordan man bruker den er så mye viktig enn størrelse!

Anonymkode: 40c94...21c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 19.6.2018 den 19.34, AnonymBruker skrev:

Den beste sexen jeg har hatt var med en som hadde liten penis. Å vite hvordan man bruker den er så mye viktig enn størrelse!

Mener du at ekte menn som har stor penis ikke vet hvordan man bruker den? Jo større penis = flere har dem hatt sex med = bedre for dama. Små penis = ikke ekte mann = lever i sølibat og utløsning på 1 sec = verdiløse for kvinners nytelse i sengen

Anonymkode: 33898...154

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at ekte menn som har stor penis ikke vet hvordan man bruker den? Jo større penis = flere har dem hatt sex med = bedre for dama. Små penis = ikke ekte mann = lever i sølibat og utløsning på 1 sec = verdiløse for kvinners nytelse i sengen

Anonymkode: 33898...154

Du bør melde deg på et kurs i leseforståelse, for det var ikke det vedkommende du siterer sa i det hele tatt. 

Anonymkode: a3408...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex handler om MYE mer enn penisstørrelse.
Dessuten er det vel ikke vanlig at man faktisk ser penisen til en mann gjennom buksa? Det tror jeg aldri jeg har sett. T.o.m på menn med skinny-jeans.
Du kommer mye lengre her i livet med å være den du er!

Anonymkode: 4894d...a7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.6.2018 den 16.49, AnonymBruker skrev:

Menn har generelt komplekser for penis på lik måte som kvinner har komplekser for bryster og vagina evnt kjønnslepper osv osv.

Jepp, tenker det samme.

Anonymkode: b0f6d...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...