Gå til innhold

Erfaring med Sumo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Skal ut med noen venninner og spise på restauranten Sumo. Jeg spiser ikke sushi, så må gå for en av de andre thailandske rettene. På hjemmesiden deres står det ikke næringsinnhold på rettene, men hva de inneholder/allergener. Vil ikke være fanatisk på restauranten, men jeg skal ned noen kg, og loggfører alt jeg spiser i løpet av en dag for å holde meg på ca 1500 kcal. Hadde vært greit å vite på forhånd noenlunde kcal-innhold i rettene, om det er 500 eller 1500 kcal. 

Noen her som har spist på dette stedet, og kan komme med noen tips til retter de har som ikke er en kaloribombe?

Anonymkode: 2ced5...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri vært på restauranten, men thaimat er ikke særlig usunt i seg selv. Pad thai og stekt ris har feks lite kalorier. Kokosmelk har endel, men det er bra fett så man legger ikke på seg på samme måte av det. 

Ellers må jeg si at om du ikke er ute å spise kjempe ofte har det ingen ting å si om du ikke tenker kalorier en dag. Jeg spiste akkurat det jeg ville når jeg spiste ute (og da gjerne en burger med øl til) og jeg har fortsatt gått ned 60 kg. Ofte kan stresset med å alltid skulle tenke kalorier gjøre mer skade enn å faktisk ikke tenke en gabg i blandt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...