AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #1 Skrevet 12. juni 2018 Er det noen her som har tatt norlevo angrepille? Jeg hadde ubeskytta samleie natt til søndag. Forventet eggløsning er idag, tirsdag. Jeg tok angrepillen på søndagen. Den skal utsette eller hindre eggløsning. Men natt til idag har jeg kjent mye murringer, lurer på om det er eggløsningssmerter. Tenk om pilla ikke har gjort jobben sin med å utsette e.l. Da kan det jo ligge levende spermier og gjøre meg gravid likevel. Jeg håper jo det er bivirkninger av pilla jeg kjenner.. Har supermye angst nå. Anonymkode: 54478...a60
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #2 Skrevet 12. juni 2018 De er, som de fleste medisiner, ikke 100% sikre, så du må/bør uansett ta en test rundt forventet mens. Særlig fordi de kan tulle til syklusen og blødningen. Anonymkode: 18dfb...f8b
Elán Skrevet 12. juni 2018 #3 Skrevet 12. juni 2018 Den er ikke 100% sikker, men jeg fikk murringer i magen etter å ha tatt angrepille. Altså alle tre gangene jeg har tatt den. Den forstyrrer hormonene i kroppen og mens kan komme litt senere enn normalt. Ta en test etter forventet mens, så er du sikker.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #4 Skrevet 12. juni 2018 Jeg tok eggløsningstest istad. Teststreken var bittelitt svakere enn kontrollstreken. Ifølge pakningsvedlegget skal dette bety at det ikke er eggløsning på vei... Håper for Guds skyld det. Kan IKKE bli gravid nå. Og trust me, skal kjøre på med dobbel prevansjon fremover.. Anonymkode: 54478...a60
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå