Gå til innhold

Vil ho møte meg igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For nokre veker siden møtte eg ei jente frå tinder og me tok ein øl. Eg blei med ho på hotellet og me lå i lag. Dagen etter dro eg uten å si hade, men eg sendte ho ei melding og takka for i går. Ho svarte og sa at eg måtte bli neste gong. Eg sa ho skulle sende ei melding neste gang ho kom til byen, og det sa ho at ho skulle gjøre. 

Etter det har me ikkje snakka, men ho følger meg på instagram. Eg la ut eit bilde og ho likte, i tillegg til et par veker gamalt bilde. Er dette et godt tekn på at ho kjem til å sende meg melding og at ho er interessert i å møte meg igjen?

Ein mann som me har kanskje ikkje noko her på kvinneguiden å gjøre, men eg prøver berre å forstå dokker 😉

Anonymkode: d11cc...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ta kontakt hvis du vil møte henne igjen! 

Hvis for Guds skyld at du er interessert hvis du er det.

Anonymkode: 61077...832

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du må ta kontakt hvis du vil møte henne igjen! 

Hvis for Guds skyld at du er interessert hvis du er det.

Anonymkode: 61077...832

*vis for Guds skyld at du er interessert hvis du er det

Anonymkode: 61077...832

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, send henne en melding!!! :)

Anonymkode: 43e09...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er interessert, send en melding. Ofte skjer det misforståelser der, ved at en ikke skriver, den andre tror han/hun ikke er interessert, men så er personen egentlig det. :) Ta initiativet, send en melding. Avslår hun eller utsetter møtene er hun nok ikke det. Møtes dere igjen er det sjanse for at hun er interessert i deg - vet i alle fall at jeg personlig ikke møter folk igjen dersom jeg ikke har interesse for å bli mer kjent. 

Jeg sender melding dersom jeg vil møtes med noen. Er ikke redd for å få et nei - er bedre å finne ut fort enn å undre i evigheter om personen kunne vært bra for meg. 

Hun liker jo bildene dine, og det er jo et godt tegn i alle fall. Men ser ut som du må sende melding, ellers fortsetter det nok slik en stund. 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er åpenbart interessert i å møte deg igjen. Forstår du virkelig ikke det?!

Anonymkode: d9848...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...