Gå til innhold

Teoritentamen.no ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anbefales denne? 

Evt er det noen annen app/nettside som anbefales i stedet for denne? 

Anonymkode: 37279...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg brukte bare teoritentamen da jeg skulle ta teorien, og besto på første forsøk. Den består av forklarende videoer, lesestoff og kontrollspørsmål, og så kan man ta en prøve som består av samme spørsmålene som man får på teoriprøven. Fungerte veldig bra for min del, men det kommer jo litt an på hvordan man lærer best også. 

Anonymkode: 1321c...bd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg brukte bare teoritentamen da jeg skulle ta teorien, og besto på første forsøk. Den består av forklarende videoer, lesestoff og kontrollspørsmål, og så kan man ta en prøve som består av samme spørsmålene som man får på teoriprøven. Fungerte veldig bra for min del, men det kommer jo litt an på hvordan man lærer best også. 

Anonymkode: 1321c...bd2

Har du noen pekepinn på sånn ca hvor mye tid du brukte på teoriprøvene på nett før du tok teorien? (Vet at det varierer fra person til person, men likevel)

Anonymkode: 37279...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Teoritentamen i tillegg til å lese teoriboka. Anbefaler IKKE Teoriappen, som i motsetning til Teoritentamen har svært mange dårlige formulerte spørsmål og ikke ligner på prøven man får på Statens vegvesen i det hele tatt. 

Anonymkode: 1ac61...b7c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte teoritentamen.no og sto på første forsøk! :)

Hadde pakken teorikurs + teoriprøver i 7 dager. Brukte tre kvelder mener jeg å huske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen pekepinn på sånn ca hvor mye tid du brukte på teoriprøvene på nett før du tok teorien? (Vet at det varierer fra person til person, men likevel)

Anonymkode: 37279...9fc

Det kan jeg dessverre ikke si helt sikkert, men tror jeg kjøpte en måned og brukte den måneden på å pugge. Tok ikke selve teoriprøven før jeg hadde bestått prøven på teoritentamen mange ganger. 

Anonymkode: 1321c...bd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alvea skrev:

Jeg brukte teoritentamen.no og sto på første forsøk! :)

Hadde pakken teorikurs + teoriprøver i 7 dager. Brukte tre kvelder mener jeg å huske.

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jeg dessverre ikke si helt sikkert, men tror jeg kjøpte en måned og brukte den måneden på å pugge. Tok ikke selve teoriprøven før jeg hadde bestått prøven på teoritentamen mange ganger. 

Anonymkode: 1321c...bd2

Brukte noen av dere bøkene i tillegg? 

Anonymkode: 37279...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teoritentamen er anbefalt i teoriboka, så dermed er det nok den beste appen/siden du kan bruke. De har også beståttgaranti hvis du kjøper den som gjelder for 1 mnd (du må ha gjennomført minst 25 teoriprøver og ha stått på 5 av dine 10 siste prøver, samt bestått 3 skiltprøver for å oppnå garantien. ) Dette er også et kvalitetsstempel. 

Anonymkode: 7ff33...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Brukte noen av dere bøkene i tillegg? 

Anonymkode: 37279...9fc

Du bør ha boka. Å kjøpe teorikurs med forklaringer inne på teoritentamen kan kanskje være like bra, men det kan jeg ikke svare helt sikkert på. Dette kurset koster ekstra kontra å bare kjøpe tilgang til prøvene. Jeg hadde leste boka og tok prøvene til teoritentamen. 

Anonymkode: 7ff33...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør ha boka. Å kjøpe teorikurs med forklaringer inne på teoritentamen kan kanskje være like bra, men det kan jeg ikke svare helt sikkert på. Dette kurset koster ekstra kontra å bare kjøpe tilgang til prøvene. Jeg hadde leste boka og tok prøvene til teoritentamen. 

Anonymkode: 7ff33...b7c

Jeg har alltid hatt problemer med å lære av å lese trykt tekst (også med bilder ved siden av), så de forklaringene i teorikurset høres veldig bra ut hvis jeg kan slippe å kjøpe bøkene i tillegg. 

Anonymkode: 37279...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Brukte noen av dere bøkene i tillegg? 

Anonymkode: 37279...9fc

Jeg brukte ikke boken. Teorikurset på teoritentamen er veldig komprimert og mangler noe du bare finner i boken, så vil likevel anbefale deg å supplere med boken.

Det skal sies at jeg var/er i slutten av tyveårene da jeg tok teoriprøven og har tilegnet meg en del kunnskap de siste årene. Har fulgt med på trafikkregler og spurt de gangene jeg har sittet i bil, så kan være derfor det bare holdt med teoritentamen.no for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Alvea skrev:

Jeg brukte ikke boken. Teorikurset på teoritentamen er veldig komprimert og mangler noe du bare finner i boken, så vil likevel anbefale deg å supplere med boken.

Det skal sies at jeg var/er i slutten av tyveårene da jeg tok teoriprøven og har tilegnet meg en del kunnskap de siste årene. Har fulgt med på trafikkregler og spurt de gangene jeg har sittet i bil, så kan være derfor det bare holdt med teoritentamen.no for min del. 

ok

Anonymkode: 37279...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte teoriappen (den som er gratis med grønn bil i logoen, litt usikker på hva appen heter) i tillegg til å lese boka og ta notater. Besto på første forsøk! Synes egt ikke teoriappen var så lik teoriprøven, men hadde fortsatt ikke problemer med å bestå.

Anonymkode: 17017...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...