Gå til innhold
AnonymBruker

Onani, flere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det flere enn meg som kan onanere i flere timer i strekk og få orgasme etter orgasme? Klitten er skikkelig sår etterpå😂 Men klarer liksom ikke å stoppe når jeg først er i gang og vet at neste orgasme er rett rundt hjørnet! 

Anonymkode: 7177c...658

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjeddde
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere enn meg som kan onanere i flere timer i strekk og få orgasme etter orgasme? Klitten er skikkelig sår etterpå😂 Men klarer liksom ikke å stoppe når jeg først er i gang og vet at neste orgasme er rett rundt hjørnet! 

Anonymkode: 7177c...658

Jepp 😊 men er ikke dame 🤪

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ma00

Ja jeg kan også det! Den første orgasmen er sterkest men er fortsatt digg. Lengste jeg har holdt på er nok i 45 minutter. Lurer på om dette er vanlig? Er det lett for deg å få orgasme når du har sex?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

En gang i blant. Dersom jeg vet at jeg har god tid og er opplagt.

Anonymkode: bcad8...df2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Som mann gir lang oppkjøring en serie orgasmer før finalen der hele ladningen avleveres er selve høydepunktet. Absolutt best med god tid. Så kvinner, vi mannfolk kan som dere ha utbytte av at våre partnere gir oss lenger oppmerksomhet innimellom. Skal på ferie snart og ser frem til opplevelser med dama som gir oss de beste øyeblikkene sammen. God sex i hverdagen, super deilig feriesex.

Anonymkode: 3f234...3ed

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ja, hver gang jeg er fyllesyk ligger jeg i sengen å onanerer hele dagen... ikke ellers. Til vanlig onanerer jeg i en halvtime til tre kvarter. Deilig det og.

Anonymkode: 284f9...1f1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her