AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #21 Skrevet 12. juni 2018 1. Både du og samboer må sperres for kredittvurdering. 2. Samboer må bytte bank og IKKE la det kvinnemennesket få tilgang til noen kontoer eller kort. 3. Postboks eller lås på postkassen, og aldri la papirer eller kodebrikken ligge framme (låst skap/skuff). 4. Sperr alle eksisterende kort/meld dem stjålet. Hvis ikke samboer går med på dette, så hadde det vært over og ut for min del. Anonymkode: 042c9...8c0 7
Gjest Ingrid78 Skrevet 12. juni 2018 #22 Skrevet 12. juni 2018 Er du sikker på at du vil fortsette å være sammen med han og alt det innebærer? For hvis du ikke orker tanken på barn pga henne, hvordan har du det egentlig i forholdet da?
Juniper Skrevet 12. juni 2018 #23 Skrevet 12. juni 2018 Det at han viset manglende vilje til å ta tak i situasjonen er veldig fortvila her. For meg hadde det vært kroken på døra. Jeg forstår at du elsker han, men det er noen ganger ikke nok. Man må ha en vilje til å verne om seg og sitt, en evne til å ivareta seg selv. Hva slags liv vil du ha om 5 år? Vil du forsat sitte fast i denne suppa, eller vil du få en sjanse til å etablere deg med mann og barn og en normaltfungerende familie? Du må ta noen valg i dag ut fra dette. Noen personer som har blitt utsatt for mye dritt kommer seg på beina og blir sterkere, andre klarer aldri å løsrive seg og stå opp for seg selv. En ting til du bør tenke på er at det er en viss arvelighet på en del psykiske lidelser. Er dette noe du vil videreføre til eventuelle unger? Skal du bruke livet ditt på å være støttekontakt for en mann som vil la seg misbruke emosjonelt og pengemessig, eller vil du finne en du kan ha et voksent og gjensidig forhold til? Lykke til!
Juniper Skrevet 12. juni 2018 #24 Skrevet 12. juni 2018 Hvis jeg ikke tar helt feil, så har du skrevet her inne en del ganger før. Det har vært helt grusomt lenge. Har du gjort deg noen tanker om når nok er nok? 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #25 Skrevet 12. juni 2018 Huff. Jeg pleier og bli irritert på svigermor i sånne her tråder. Men jeg syntes jeg bare synd på svigermor. Hun trenger hjelp. Hun har store pengeproblemer og psykiske problemer hun må få hjelp til. Samboeren din må ta over sin egen økonomi ASAP. Også for å hjelpe henne! Hadde jeg vært sønnen hadde jeg dratt med meg dama til legen og bett om psykolog time.. og om dama ikke vil, hadde jeg ringt legen og snakka med han selv on. Hun er ikke trygg for seg selv eller andre.... Anonymkode: f26da...c04
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #26 Skrevet 12. juni 2018 Du er like mye tøffel som han da du bare diskutere dette og ikke gjøre EN DRITT. Er du helt gal? Siden han trenger mamma sin å få orden på livet burde da ordne dette selv. Hva er egentlig galt med dere begge? Anonymkode: ef8d7...69b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå