Gå til innhold

Blodtrykksmåler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, er det bare jeg som får vondt når det blir målt blodtrykk? Ikke ubehag altså, men ordentlig vondt. Fått sånn fancy 24-timers blodtrykksmåler som jeg skal ha på. Er jo selvfølgelig overkommelig, men gruer meg litt til å legge meg i natt, lurer på om jeg i det hele tatt får sove med denne dritten på. 😂🙄

Anonymkode: 0d801...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke sove ordentlig med den på, men godt mulig du har bedre sovehjerte enn meg.
Akkurat i det jeg kjente at jeg var på gli inn i søvnen så satte den hersens maskinen igang og røsket meg ut av det. 
Jeg var ganske trøtt, sliten og sykt takknemlig for å få den av dagen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Emmelise skrev:

Jeg fikk ikke sove ordentlig med den på, men godt mulig du har bedre sovehjerte enn meg.
Akkurat i det jeg kjente at jeg var på gli inn i søvnen så satte den hersens maskinen igang og røsket meg ut av det. 
Jeg var ganske trøtt, sliten og sykt takknemlig for å få den av dagen etterpå.

Åh, også jeg som sover så lett! :( Bare at samboer snur seg i senga kan gjøre at jeg våkner...

Anonymkode: 0d801...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg fikk også vondt i armen hver gang den startet å blåse seg opp. Pluss at jeg lett får bloduttredelser etterpå. For min del blir jeg så stresset av de målerne at jeg alltid får høyere blodtrykk av 24-timers måling enn jeg får av å måle hjemme i ro og mak med min egen (kjøpt på apoteket).

Anonymkode: dea87...25f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk også vondt i armen hver gang den startet å blåse seg opp. Pluss at jeg lett får bloduttredelser etterpå. For min del blir jeg så stresset av de målerne at jeg alltid får høyere blodtrykk av 24-timers måling enn jeg får av å måle hjemme i ro og mak med min egen (kjøpt på apoteket).

Anonymkode: dea87...25f

Ts her. Jeg endte opp med å ta den av, fikk sår og masse blåmerker, så jeg tok den av på kvelden etter å ha gått med den i 10 timer. Ifølge legen min var det riktig avgjørelse da apparatet sannsynligvis hadde en feil. Hadde heldigvis normalt blodtrykk!

Anonymkode: 0d801...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...