Gå til innhold

Hvordan fise lydløst

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange tror lyden fra en fis kommer av lufta som presser seg ut av rumpehullet. Dette stemmer ikke. Det kan nok skje at det også kan lage lyd under gitte forhold, men lyden kommer i hovedsak av lufta som presses mellom rumpeBALLENE og skaper en vibrasjon og dermed lyd. 

Dette gjør at man kan unngå denne lyden ved å skille skinkene når man fiser og dermed får man en lydløs fis. Alt man hører er selve lufta/gassen som slipper ut i stedet for en høylydt fis.  

Etter at jeg oppdaget dette har det blitt en helt ny verden. Nå kan man diskret ta hånda/hendene ned og skille skinkene og lette på trykket etter behov. Lukta er det dessverre ikke noe å gjøre med, men de fleste vet når de har en luktfri fis på tur.

Prøv det, og du vil oppdage nye muligheter ☺

Anonymkode: ecd77...a6f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er jo veldig diskret å putte hånda ned i buksa å skille rumpeballene 😂

Anonymkode: 91268...969

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, det er ikke så vanskelig faktisk...

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bedre å sette seg på huk kanskje, aller helst på do? 

Anonymkode: 07ce9...d8f

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange tror lyden fra en fis kommer av lufta som presser seg ut av rumpehullet. Dette stemmer ikke. Det kan nok skje at det også kan lage lyd under gitte forhold, men lyden kommer i hovedsak av lufta som presses mellom rumpeBALLENE og skaper en vibrasjon og dermed lyd. 

Dette gjør at man kan unngå denne lyden ved å skille skinkene når man fiser og dermed får man en lydløs fis. Alt man hører er selve lufta/gassen som slipper ut i stedet for en høylydt fis.  

Etter at jeg oppdaget dette har det blitt en helt ny verden. Nå kan man diskret ta hånda/hendene ned og skille skinkene og lette på trykket etter behov. Lukta er det dessverre ikke noe å gjøre med, men de fleste vet når de har en luktfri fis på tur.

Hvordan forklarer du da tordendrønn som høres på do? :jolie: 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, det er ikke så vanskelig faktisk...

Tror du virkelig at ingen får med seg at du putter hånda langt nedi buksa? 😂

AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg gjort i alle år og når jeg går på do og frykter å slippe en braker som kjæresten eller andre utenfor kan høre tar jeg litt dopapir og holder mot rumpehullet.. 😊

Anonymkode: f472e...4d5

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan forklarer du da tordendrønn som høres på do? :jolie: 

Det er på do du skal gjøre det. Men av og til lar jeg det brake løs. Særlig med fyllesyke naboer vegg i vegg. Jeg vil at de skal løpe på do og spy til magen vrenges av smerte.

Anonymkode: 59904...915

AnonymBruker
Skrevet

Det har litt å si hvor mye kraft du legger i fisen. Tar du mye i blir det et drønn, slipper du en smyger høres den ikke. Smygere har dessverre en tendens til å lukte mer.

Anonymkode: e0635...959

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt dette er svada.

Anonymkode: 84a45...052

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

200.gif.a0fd8e16cd7b7d1e5919baee8d2c9de4.gif

• Liker 2
Skrevet

:fart2:

Næh! Den gode gamle fise-fjeset er der enda.

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har litt å si hvor mye kraft du legger i fisen. Tar du mye i blir det et drønn, slipper du en smyger høres den ikke. Smygere har dessverre en tendens til å lukte mer.

Anonymkode: e0635...959

Hahaha, ja det er sant. Men jeg har faktisk trodd at jeg hadde en luktfri stille fis på lur jeg, men det kom et brak. Typisk nok med masse folk rundt meg. Dette var på barnskolen da.. 

Anonymkode: c8bd6...f98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...