AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #21 Skrevet 10. juni 2018 1 hour ago, Xcase33 said: ...nei alle hunder blir ikke store eller var det nevnt en spesiell hunderase man gikk rundt å bar på som valp ? hvis så var så forventer jeg at du siterer? eller tror du kanskje alle hunder blir store? 😛 Mulig det er en nedtur for deg men verken julenissen finnes ei heller så blir ikke alle hunder store ..mange blir knapt et kilo. Men valp eller valp? 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan går det an å være så ute på bærtur? Menn som har hund er ofte maskuline. Og noen faktisk med litt for mye av det gode. Har du ikke sett alle bolerne med hund? Anonymkode: 63cda...841 1 hour ago, Xcase33 said: Haha ...du det er forskjell på en valp av en hund og en stor hund ...eller er det kanskje ikke det for din del? 😁 .....omfg Hallo? Hva skal de maskuline mennene gjøre med rottweilervalpen sin før den blir stor nok? Anonymkode: 5f68d...a4f
Xcase33 Skrevet 11. juni 2018 #22 Skrevet 11. juni 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Hallo? Hva skal de maskuline mennene gjøre med rottweilervalpen sin før den blir stor nok? Anonymkode: 5f68d...a4f Siste de gjør er å bære rundt på den i all offentlighet for å tiltrekke seg damer....tro meg. Må du begynne å bruke hjernen din for nå irriterer du meg bare. Hadde du kunnet sagt noe med humor i så hadde det vært greit ..men ikke det heller får du til.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #23 Skrevet 11. juni 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Spyyyy, vi liker velstelte menn, selvfølgelig! Heller jan thomas enn en plain fyr med cargobukse og ingen form for frisyre (så mange stygge antifrisyrer på tinder ass!) Anonymkode: 5e315...08b Snakk for deg selv. Ikke noe Jan Thomasish fyr her i gården. Anonymkode: 1b677...3fd
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #24 Skrevet 11. juni 2018 Tja, om en mann er glad i hunder og ønsker seg hund så er det et pluss, om han går rundt og bærer på den for å tiltrekke seg damer er det et stort minus! Om man ser han har peiling på hund og er ute med hunden/valpen grunnet hunden/valpen (og lar den gå selv) og seg selv, da er det et stort pluss! Og for å kommentere, siden jeg så noen snakke om at menn byrde skaffe seg frisyrer.... Menn med frisyrer er det verste jeg ser på tinder, så vi er alle forskjellige. Jeg foretrekker en mann som bare har hår, det skal ikke være stylet på noen spesiell måte, kortklipt og ellers rent. (Om han ikke har hår gjør ikke det heller noe, mye bedre å ikke ha hår enn å ha slike stygge feminine frisyrer som så mange har for tiden!) Jeg liker maskuline menn Anonymkode: eeef9...e41
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #25 Skrevet 11. juni 2018 Ok, ferdig med bildet. Hva gjør jeg med valpen nå? Anonymkode: bd381...c4b
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #26 Skrevet 11. juni 2018 En mann med valp under armen, trange jeans, trang T-skjorte og sånn eller? *spyr litt* No - go for me! Kvinne Anonymkode: f2883...be3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå