AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #1 Skrevet 10. juni 2018 Menn, Hvis du vil ha oppmerksomhet fra damer så har jeg et lite tips til deg få tak i en hundevalp og bær valpen mens du går på gata i din lokale by. Og jeg kan garantere deg at du vil få mer oppmerksomhet ifra damer på 10 min enn hva du ellers vil få på 5 år. Anonymkode: 9aaf0...f33 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #3 Skrevet 10. juni 2018 Hvis den valpen er en dachshund så har du meg. Anonymkode: 5e315...08b 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #4 Skrevet 10. juni 2018 En fyr som skaffer seg hundevalp kun for å få oppmerksomhet fra damer er absolutt ikke noe man bør samle på... Stakkars valp... Anonymkode: 2563b...2c9 9
Xcase33 Skrevet 10. juni 2018 #5 Skrevet 10. juni 2018 21 minutter siden, AnonymBruker said: Menn, Hvis du vil ha oppmerksomhet fra damer så har jeg et lite tips til deg få tak i en hundevalp og bær valpen mens du går på gata i din lokale by. Og jeg kan garantere deg at du vil få mer oppmerksomhet ifra damer på 10 min enn hva du ellers vil få på 5 år. Anonymkode: 9aaf0...f33 Er vel kanskje det beste beviset på at den metroseksuelle litt på grensen til det feminine mannen er favoritten blant damene Må vel kanskje huske på å få knekken i håndleddet på stell også + den der Jan Thomas sleiken på håret? ... 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #6 Skrevet 10. juni 2018 Det er sant. Jeg kjørte nesten inn i en stolpe på fredag fordi en fyr hadde så søt hund så jeg måtte prioritere hva som var viktigst å følge med på. Valgte selvfølgelig hunden. Husker ikke hvordan mannen så ut da. Anonymkode: 29cc8...24b 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #7 Skrevet 10. juni 2018 14 minutter siden, Xcase33 skrev: Er vel kanskje det beste beviset på at den metroseksuelle litt på grensen til det feminine mannen er favoritten blant damene Må vel kanskje huske på å få knekken i håndleddet på stell også + den der Jan Thomas sleiken på håret? ... Spyyyy, vi liker velstelte menn, selvfølgelig! Heller jan thomas enn en plain fyr med cargobukse og ingen form for frisyre (så mange stygge antifrisyrer på tinder ass!) Anonymkode: 5e315...08b
Xcase33 Skrevet 10. juni 2018 #8 Skrevet 10. juni 2018 Just now, AnonymBruker said: Spyyyy, vi liker velstelte menn, selvfølgelig! Heller jan thomas enn en plain fyr med cargobukse og ingen form for frisyre (så mange stygge antifrisyrer på tinder ass!) Anonymkode: 5e315...08b Får det vel ikke mer Jan Thomas aktig enn å bære på en valp gjennom gatene da ..haha. Dere har en preferanse mot de metroseksuelle mannfolka da ...det er jo greit det.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #9 Skrevet 10. juni 2018 3 minutter siden, Xcase33 skrev: Får det vel ikke mer Jan Thomas aktig enn å bære på en valp gjennom gatene da ..haha. Dere har en preferanse mot de metroseksuelle mannfolka da ...det er jo greit det. Hva i alle dager er det du surrer om? Anonymkode: 9aaf0...f33 4
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #10 Skrevet 10. juni 2018 Valper funker ikke på meg. Kattunger, derimot... Men hadde jeg møtt en mann som skaffet seg søte små dyreunger kun som pynt og forsøksvis damemagnet, hadde jeg tatt dyret og løpt. Anonymkode: e770d...dbe
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #11 Skrevet 10. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva i alle dager er det du surrer om? Anonymkode: 9aaf0...f33 At han er forelska i Jan Thomas. Anonymkode: e770d...dbe 2
Miklo Velka Skrevet 10. juni 2018 #12 Skrevet 10. juni 2018 52 minutter siden, AnonymBruker said: Menn, Hvis du vil ha oppmerksomhet fra damer så har jeg et lite tips til deg få tak i en hundevalp og bær valpen mens du går på gata i din lokale by. Og jeg kan garantere deg at du vil få mer oppmerksomhet ifra damer på 10 min enn hva du ellers vil få på 5 år. Been there, done that. Hadde jeg bare vært ute etter små jenter eller gamle damer så ... 2
Tibbie Skrevet 10. juni 2018 #13 Skrevet 10. juni 2018 Babyer og små barn funker også 😄👍 Trenger ikke være ens eget. Faller fort for menn som elsker barn og dyr! 1
Xcase33 Skrevet 10. juni 2018 #14 Skrevet 10. juni 2018 48 minutter siden, AnonymBruker said: Hva i alle dager er det du surrer om? Anonymkode: 9aaf0...f33 At å bære rundt på en valp blir litt for Jan Thomas for min del ....er det noen hjemme hos deg idag da?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #15 Skrevet 10. juni 2018 1 time siden, Xcase33 skrev: At å bære rundt på en valp blir litt for Jan Thomas for min del ....er det noen hjemme hos deg idag da? Hvordan går det an å være så ute på bærtur? Menn som har hund er ofte maskuline. Og noen faktisk med litt for mye av det gode. Har du ikke sett alle bolerne med hund? Anonymkode: 63cda...841 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #16 Skrevet 10. juni 2018 Ny frisyre vil nok ikke funke på meg desverre. Beste jeg kan håpe på er å treffe damer som digger Jason Statham😊 Anonymkode: ba9ba...8b5 1
Xcase33 Skrevet 10. juni 2018 #17 Skrevet 10. juni 2018 30 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan går det an å være så ute på bærtur? Menn som har hund er ofte maskuline. Og noen faktisk med litt for mye av det gode. Har du ikke sett alle bolerne med hund? Anonymkode: 63cda...841 Haha ...du det er forskjell på en valp av en hund og en stor hund ...eller er det kanskje ikke det for din del? 😁 .....omfg
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #18 Skrevet 10. juni 2018 2 minutter siden, Xcase33 said: Haha ...du det er forskjell på en valp av en hund og en stor hund ...eller er det kanskje ikke det for din del? 😁 .....omfg Går det bra med deg? Skal man la valpen sitte hjemme til den er stor, for å ikke se metroseksuell ut? Du vet at en hund er liten før den blir stor? At de ikke bygges på fabrikk? Anonymkode: 5f68d...a4f
Xcase33 Skrevet 10. juni 2018 #19 Skrevet 10. juni 2018 28 minutter siden, AnonymBruker said: Går det bra med deg? Skal man la valpen sitte hjemme til den er stor, for å ikke se metroseksuell ut? Du vet at en hund er liten før den blir stor? At de ikke bygges på fabrikk? Anonymkode: 5f68d...a4f ...nei alle hunder blir ikke store eller var det nevnt en spesiell hunderase man gikk rundt å bar på som valp ? hvis så var så forventer jeg at du siterer? eller tror du kanskje alle hunder blir store? 😛 Mulig det er en nedtur for deg men verken julenissen finnes ei heller så blir ikke alle hunder store ..mange blir knapt et kilo. Men valp eller valp?
Gjest Overrasket Skrevet 10. juni 2018 #20 Skrevet 10. juni 2018 (endret) Nå har jeg aldri følt noe behov for å bruke et intetanende vesen til å få meg damer, men i blant passer jeg en grand danois, som er en helt fantastisk hundetype. De er skikkelig svære, og kan se litt sånn hardføre ut ved første øyekast, men egentlig er de bare veldig vennlige hunder. Uansett, når jeg er ute med henne kan jeg omtrent ikke gå i fred, selv om alt jeg vil faktisk bare er å tilbringe tid med hunden, leke og tulle. Endret 10. juni 2018 av Overrasket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå