Gå til innhold

Ny tatovering og løpe

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg spør siden jeg har en hel arm og vel så det dekket fra tidligere. Men nå trener jeg og det gjorde jeg ikke med tidligere tatoveringer. Tok en på onsdag på forarmen på innersiden der hvor armen bøyes (rett under bicep) ikke så stor 7x4cm. Hevelser og sårhet er gått bort og den har begynt å flasse bittelitt et sted. Har god erfaring med etterbehandling egentlig, men får litt noia hver gang og det er fire år siden sist. Kan jeg ta meg en joggetur, det er jo varmt og vil svette en del. Sol er det også om dagen, så jeg må ha på en syltynn treningsjakke (den er tynn og lett). Brukt den mye med tidligere tattoos mot sol. Er litt gråvær i dag og 18 grader så det passet bra. Men jeg svetter som regel mye, jakkeermene blir våte etter løpetur. Uerfaren med svette og "ny" tatovering. Vil ut å være aktiv. Kanskje litt lett sykling er bedre? (blir ikke så svett på armene og jakka er ikke trang i det hele tatt.

Anonymkode: 9b602...6d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å jogge :) jeg fikk tatovering over hele overarmen, trente som normalt, men unngikk tungt vektløft for å trene overarm de første 2 ukene. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...