Gå til innhold

Er hun interessert?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ta et et par ukers pause du med full radiostillhet. Da finner du fort ut om det er noe å hente, eller om hun er likegyldig. Og du får ting litt på avstand/tenker litt klarere.

Har hun deg på SoMe i en eller annen form (ikke send henne direkte snap, bruk i så fall story), legg gjerne ut bilder av ditt lykkelige liv uten henne. Ikke deg som kliner med en annen, men f.eks. en type interessant aktivitet.

Lykke til 🙂

Anonymkode: 1dd8c...71e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er hun en attraktiv jente og nogenlunde selektiv, så sier det i hvert fall noe at hun ligger med deg - hun liker deg. Hun er kanskje ikke like keen på deg som du er på henne. Men i bunn og grunn har vel alle relasjoner en asymmetri, selv om det er ulikt i hvilken grad den er tydelig. 

Anonymkode: 4158b...fc6

Dette. Jeg har datet i 2 år før jeg til slutt fant denne fyren jeg liker og har sex med. Eneste er at han er helt utrolig masete! Men jeg lar det gå siden jeg vet det er vanlig i startfasen. Jeg rekker heller aldri å ta initiativ til en samtale siden han sender før jeg rekker å ta på sokkene.  Og han sender gjerne 5-6 meldinger etter hverandre hvis jeg ikke svarer med en gang. Hvorfor jeg orker dette? Vel, jeg liker karen da. Og han vil helt sikkert roe seg når det er gått litt tid.

tror du det samme gjelder for deg ts?

Anonymkode: 05561...11e

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet er vel egentlig, hva vil du ha ut av dette? Er det et monogamt forhold som er målet, og du er usikker på om hun vil det samme?

Er hun en attraktiv jente og nogenlunde selektiv, så sier det i hvert fall noe at hun ligger med deg - hun liker deg. Hun er kanskje ikke like keen på deg som du er på henne. Men i bunn og grunn har vel alle relasjoner en asymmetri, selv om det er ulikt i hvilken grad den er tydelig. 

Anonymkode: 4158b...fc6

Slik som jeg ser det nå vil jeg ha et forhold ut av dette. Slik jeg tolker henne er det også noe hun er interessert i på sikt. Samtidig er det nokk lurt i å ikke forhaste seg til noe. Jeg vet hun liker meg, det har hun sagt flere ganger til meg, men som du sier er hun kanskje ikje helt der jeg er. Får ta det litt med ro og prøve å ikke tenke så mye på hele greia. Er ofte slik at jeg fort blir oppslukt i ting jeg vil ha/oppnå, spesielt om dette er noe som viser seg å være en krevende ting å få til. 

Skrevet

Nei, hun er ikke interresret, men hun liker oppmerksomheten du gir henne.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ta et et par ukers pause du med full radiostillhet. Da finner du fort ut om det er noe å hente, eller om hun er likegyldig. Og du får ting litt på avstand/tenker litt klarere.

Har hun deg på SoMe i en eller annen form (ikke send henne direkte snap, bruk i så fall story), legg gjerne ut bilder av ditt lykkelige liv uten henne. Ikke deg som kliner med en annen, men f.eks. en type interessant aktivitet.

Lykke til 🙂

Anonymkode: 1dd8c...71e

Det blir nokk noen ukers pause uansett om ikke så lenge. Jeg jobber Offshore så blir borte 4 uker i slengen. Får vel utnytte denne tiden til å gi henne pusterommet som kanskje trengs. 

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette. Jeg har datet i 2 år før jeg til slutt fant denne fyren jeg liker og har sex med. Eneste er at han er helt utrolig masete! Men jeg lar det gå siden jeg vet det er vanlig i startfasen. Jeg rekker heller aldri å ta initiativ til en samtale siden han sender før jeg rekker å ta på sokkene.  Og han sender gjerne 5-6 meldinger etter hverandre hvis jeg ikke svarer med en gang. Hvorfor jeg orker dette? Vel, jeg liker karen da. Og han vil helt sikkert roe seg når det er gått litt tid.

tror du det samme gjelder for deg ts?

Anonymkode: 05561...11e

Såpass ja. Kjenner meg nokk ikke helt igjen her...Ja, det er jeg som tar initiativ for å finne på ting, men er på langt nær så "masete". Hun sender ofte meldinger om diverse ting som jeg da svarer på, men sender aldri en melding på nytt uten at hun har svart. Prøver jo å være litt "laid back". Det som iriterer meg er at det er alltids jeg som spør om å gjøre noe sammen. Nå har jeg ikke prøvd å la være, så planen er å la det gå ei uke. Hvis hun ikke tar initiativ til å finne på noe innen da så viser det seg kanskje at hun ikke er så interessert. Har veldig lite lyst å være den masete karen, selv om det som sagt er vanskelig når jeg virkelig liker hun. 

Skrevet
20 minutter siden, Perle skrev:

Nei, hun er ikke interresret, men hun liker oppmerksomheten du gir henne.

Da skjønner jeg ikke at hun faktisk ikke bare sir det til meg. Jeg har datet i mange år og måten hun oppfører seg på når vi er sammen viser at hun tydeligvis virker "forelsket". Hun har sagt flere ganger at hun liker meg veldig godt og for en drøy uke siden snakket vi nettopp om dette, altså hva hver av oss legger i den greia vi har. Å da sa hun at hun legger mer i det enn bare en måte å ha det gøy på. Isåfall lyger hun, det kan jo selvfølgelig også være en case 

Skrevet
2 minutter siden, Anonymbruker87 skrev:

Da skjønner jeg ikke at hun faktisk ikke bare sir det til meg. Jeg har datet i mange år og måten hun oppfører seg på når vi er sammen viser at hun tydeligvis virker "forelsket". Hun har sagt flere ganger at hun liker meg veldig godt og for en drøy uke siden snakket vi nettopp om dette, altså hva hver av oss legger i den greia vi har. Å da sa hun at hun legger mer i det enn bare en måte å ha det gøy på. Isåfall lyger hun, det kan jo selvfølgelig også være en case 

Igjen, fordi hun liker oppmerksomheten. Dere har det som du selv sier veldig koselig sammen. Du er trygg og snill og det er lett å ty til deg på en søndag for litt kos og oppvartning. 

Hadde hun vært forelsket hadde hun villet være med deg hele tiden. Sorry. 😕

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...