Gå til innhold

Tips til liten vaskemaskin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe min aller første vaskemaskin og er helt grønn på dette. Jeg trenger en liten, kompakt maskin som er sidematet( ikke topplokk). Har noen her inne noen billige og bra å anbefale? Helst ikke over 5000. Vet at de bør ha børstemotor(?), men thats about it🙊

Anonymkode: 5483a...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du vil slite litt med begge deler, frontmatet ernok i bare 60cm bredde, og det finnes vel knapt motorer med børster. Med børster har de en bråstart hver gang trommel skal rotere.

Anonymkode: d617e...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal kjøpe min aller første vaskemaskin og er helt grønn på dette. Jeg trenger en liten, kompakt maskin som er sidematet( ikke topplokk). Har noen her inne noen billige og bra å anbefale? Helst ikke over 5000. Vet at de bør ha børstemotor(?), men thats about it🙊

Anonymkode: 5483a...d3f

Trodde det var børsteløs motor som var det helt store jeg... 

Anonymkode: 7646c...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du vil slite litt med begge deler, frontmatet ernok i bare 60cm bredde, og det finnes vel knapt motorer med børster. Med børster har de en bråstart hver gang trommel skal rotere.

Anonymkode: d617e...0f4

Men mange har mindre dybde.

Anonymkode: 6f572...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, mente selvfølgelig børsteløs. Bredde på 60 cm går fint. Men fint med dybde under 55 cm.

Anonymkode: 5483a...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke børsteløs motor, nei. Typisk. 

Anonymkode: 5483a...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2018 den 22.46, AnonymBruker skrev:

Candy er et ubrukelig merke. Ikke kjøp den. Den fikk ræva kritikk i en stor undersøkelse i enten Sverige eller Danmark. Candy merket er ikke verdt pengene, rett og slett.

Anonymkode: ba9d9...2c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det i det hele tatt er en mulighet, kjøp en normalstor vaskemaskin. Du får mye mer for pengene, og det er generelt mye mindre tull med dem.

Anonymkode: 5dadd...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...