AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #1 Skrevet 9. juni 2018 Begynner å bli ordentlig lei av dette her, nå. Jeg har den siste tiden hatt problemer med gnagsår nesten helt inntil rumpesprekken som fortsetter innover på innsiden av låret mot vagina. Jeg får det når jeg står og går mye, noe jeg gjør i forbindelse med jobb. Det vil si at jeg får disse gnagsårene på nytt igjen hele tiden, de går vekk når jeg har fri noen dager men kommer tilbake igjen så fort jeg er tilbake på jobb. Jeg skjønner jo at det har med fukt og friksjon å gjøre, og at dette været ikke hjelper noe særlig på det. Har ikke hatt problemer med det før denne sommeren, så vidt jeg husker. Det spiller ingen rolle hva slags undertøy eller bukse jeg har på meg, gnagsår blir det uansett gitt. Har dere noen tips til noe jeg kan gjøre for å forebygge dette her, eller salver eller annet som kan hjelpe når de allerede er kommet? Hjelp en stakkars sjel med vondt i rumpen 😞 Anonymkode: 4af99...092
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #2 Skrevet 9. juni 2018 Har du prøvd potetmel eller sånn pulver til baby?:) Anonymkode: 29b4b...73d
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #3 Skrevet 9. juni 2018 Oppsøk lege når problemet er tilstede. Anonymkode: 0f871...467
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #4 Skrevet 9. juni 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd potetmel eller sånn pulver til baby?:) Anonymkode: 29b4b...73d Nei, men har vurdert det. Men hvor ofte må det påføres da? 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppsøk lege når problemet er tilstede. Anonymkode: 0f871...467 Tror nok det er litt (ganske) overkill, altså Anonymkode: 4af99...092
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #5 Skrevet 9. juni 2018 Jeg smører sterilan deodorant (stick) mellom lårene for å unngå at de gnisser. Kanskje verdt å prøve? Anonymkode: 555f1...819
Bondenisse Skrevet 9. juni 2018 #6 Skrevet 9. juni 2018 Jeg har brukt Elisabeth Arden 8h cream forebyggende. Men har også hørt at talkum hjelper. Ett annet triks er sykkelshorts (sånne tightser i shortslengde som var kule å ha under korte shortser for snart 10 år siden) men også gå på do innimellom og tørk bort fuktighet
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #7 Skrevet 9. juni 2018 3 minutter siden, Bondenisse skrev: Jeg har brukt Elisabeth Arden 8h cream forebyggende. Men har også hørt at talkum hjelper. Ett annet triks er sykkelshorts (sånne tightser i shortslengde som var kule å ha under korte shortser for snart 10 år siden) men også gå på do innimellom og tørk bort fuktighet Men det er jo ikke på låret der de møtes, der er helt oppe i underlivet. Anonymkode: 4af99...092
Bonusmammaen Skrevet 10. juni 2018 #8 Skrevet 10. juni 2018 Gå uten truse, luftige klær, forsiktig vask av underliv, klapp tørr og ta på sink salve og babypudder! Hvis det ikke er bra etter en uke med det ville jeg sjekket hos lege.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #9 Skrevet 10. juni 2018 3 timer siden, Bonusmammaen skrev: Gå uten truse, luftige klær, forsiktig vask av underliv, klapp tørr og ta på sink salve og babypudder! Hvis det ikke er bra etter en uke med det ville jeg sjekket hos lege. Takk, skal prøve. De går jo bort igjen ganske kjapt, så det er ikke gnagsår som ikke heles. Det som gjorde vondt i går kveld er nesten borte nå Anonymkode: 4af99...092
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #10 Skrevet 10. juni 2018 Aselli sårsalve er god og mild. Sov naken så du får luftet deg om natta. Anonymkode: 038fa...6cd
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #11 Skrevet 10. juni 2018 Får du fissur også? Altså sprekk eller rift i huden der nede? Det kan gjøre veldig vondt og ikke alltid like lett å bli kvitt. Kan skje etter sex om man er tørr osv. Anonymkode: 96fc7...1a0
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #12 Skrevet 10. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får du fissur også? Altså sprekk eller rift i huden der nede? Det kan gjøre veldig vondt og ikke alltid like lett å bli kvitt. Kan skje etter sex om man er tørr osv. Anonymkode: 96fc7...1a0 Nei, for det er ikke i underlivet. Bare like ved. Anonymkode: 4af99...092
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå