Gå til innhold

Kjønnsleppereduksjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om det er noen som har vært igjennom det (reduksjon av indre kjønnslepper)? Hvordan var tiden i etterkant? Vurderer dette sterkt, og nysgjerrig å høre om andre som har vært igjennom det. :-) 

Anonymkode: 939a4...a95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer litt på hvorfor du ønsker å gjøre dette. Er du avhengig av en jobb som underlivsfotomodell?

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om det er noen som har vært igjennom det (reduksjon av indre kjønnslepper)? Hvordan var tiden i etterkant? Vurderer dette sterkt, og nysgjerrig å høre om andre som har vært igjennom det. 🙂

Hva f... er grunnen til at du vurderer det? Tror du at du er unormal?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Olaug Olsen skrev:

Jeg lurer litt på hvorfor du ønsker å gjøre dette. Er du avhengig av en jobb som underlivsfotomodell?

Må være noe sånn ja, hun er garantert helt normal...

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Mr. Kilmister skrev:

Hva f... er grunnen til at du vurderer det? Tror du at du er unormal?

Dagens ungdom... for alt vi vet driver de med Sexstagramming... Da er vel bildene viktigere enn nytelsen...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Olaug Olsen skrev:

Dagens ungdom... for alt vi vet driver de med Sexstagramming... Da er vel bildene viktigere enn nytelsen...

Det er faktisk ikke alt her i verden som handler om utseendet så klapp igjen begge to om dere bare skal være ufyselige. Jeg får gnagsår om jeg ikke går med truse, selv de fleste truser river og gnager, det er ubehagelig å sykle, jeg skulle gjerne klippet dem av med en rusten saks. De har absolutt ingen nytteverdi og er bare i veien. Synd det er dyrt og tydeligvis SYKT sett ned på ellers skulle jeg ha vurdert det selv. Jeg er ikke TS. 

Anonymkode: 4633b...400

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dette handler ikke kun om utseende, er gift og tobarnsmor. Har ingen intensjon om å bli underlivsfotomodell nei. Ts

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du vært dama og fjernet blomsten så en sto igjen med en kjedelig stilk, det hadde vært som livets høst.

Anonymkode: 54e19...410

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Olaug Olsen said:

Jeg kan bare svare for meg selv, og hvorfor jeg tenkte på det senest idag: sykling!!! Det er vondt, altså. Svir når jeg tisser i dagevis etterpå. Ikke at de er superlange, men de er lange nok til å være brysomme.

Likevel, jeg kommer ikke til å gjøre noe med det. Men forstår hvorfor andre gjør det.

Anonymkode: 8c130...1da

• Liker 2
Skrevet

Lurer på om jeg skal fjerne pungen, den er i veien når jeg sykler, sitter å sånn. Så er den så stygg...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

Lurer på om jeg skal fjerne pungen, den er i veien når jeg sykler, sitter å sånn. Så er den så stygg...

Alle menn burde ta pungreduksjon altså, de er såååå sthøgge!!

Anonymkode: 06793...07f

AnonymBruker
Skrevet

jeg fikk mine redusert, de var så hovne og vonde ofte at jeg ikke kunne bruke undertøy eller bukser, blødde og fikk gnagsårblemmer, var helt grusomt. Var vondt og sårt ganske lenge etterpå, men helt klart verdt det. Er det beste valget jeg har tatt å gå til legen med det og be om hjelp.

Anonymkode: 6538d...480

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk ikke alt her i verden som handler om utseendet så klapp igjen begge to om dere bare skal være ufyselige. Jeg får gnagsår om jeg ikke går med truse, selv de fleste truser river og gnager, det er ubehagelig å sykle, jeg skulle gjerne klippet dem av med en rusten saks. De har absolutt ingen nytteverdi og er bare i veien. Synd det er dyrt og tydeligvis SYKT sett ned på ellers skulle jeg ha vurdert det selv. Jeg er ikke TS. 

Anonymkode: 4633b...400

Ja du har rett. Jeg skjønner ikke dette. Alle kjønnslepper blir lengre med årene, og etter flere barnefødsler, ja. Det ser sikkert ikke bra ut nedentil.. Men om man går i gang og skjærer og ber om "hjelp", kan det bli værre. Har man plager, kan man bruke løsere bukser, eller skjørt. Mange damer går i skjørt. Det er et tradisjonelt kvinneplagg. Skinnyjeans er ikke tradisjonelle kvinneplagg. Det er sikkert en grunn til at ting er som de er. Og har vært slik i generasjoner. Om man virkelig plages med smerter under samleie, (sykkelplager er noe alle har, både kvinner og menn, og dette burde ikke være grunn nok til å ta slike inngrep). Men om løse bukser, skjørt eller å gå naken en tredjedel av døgnet ikke hjelper mot smertene, så ville jeg faktisk anbefale yoga i et år, før man eventuelt skjærer bort en så viktig del. Og ens man er i gang... Personlig; Jeg har ofte leggkrampe. Så hvorfor ikke fjerne begge bena i samme slengen !!!

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Olaug Olsen skrev:

Ja du har rett. Jeg skjønner ikke dette. Alle kjønnslepper blir lengre med årene, og etter flere barnefødsler, ja. Det ser sikkert ikke bra ut nedentil.. Men om man går i gang og skjærer og ber om "hjelp", kan det bli værre. Har man plager, kan man bruke løsere bukser, eller skjørt. Mange damer går i skjørt. Det er et tradisjonelt kvinneplagg. Skinnyjeans er ikke tradisjonelle kvinneplagg. Det er sikkert en grunn til at ting er som de er. Og har vært slik i generasjoner. Om man virkelig plages med smerter under samleie, (sykkelplager er noe alle har, både kvinner og menn, og dette burde ikke være grunn nok til å ta slike inngrep). Men om løse bukser, skjørt eller å gå naken en tredjedel av døgnet ikke hjelper mot smertene, så ville jeg faktisk anbefale yoga i et år, før man eventuelt skjærer bort en så viktig del. Og ens man er i gang... Personlig; Jeg har ofte leggkrampe. Så hvorfor ikke fjerne begge bena i samme slengen !!!

Ta magnesium for krampene. Eller bruk riktige sko og/eller såler.

For et latterlig forsøk på sammenligning. 

Anonymkode: f4f00...213

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjønnslemlestelse av kvinner er å fjerne deler eller hele de ytre kjønnsleppene eventuelt mer. 

Når kvinner frivillig legger seg under kniven for å få mindre kjønnslepper hva er da egentlig forskjellen? Hvor går grensen mellom intimkirurgi og kjønnslemlestelse? 

For konsekvensene av en feilslått intimkirurgi eller en intimkirurgi med infeksjon kan være enorme. 

Anonymkode: 84115...4a5

• Liker 2
Gjest GiftMann38
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjønnslemlestelse av kvinner er å fjerne deler eller hele de ytre kjønnsleppene eventuelt mer. 

Når kvinner frivillig legger seg under kniven for å få mindre kjønnslepper hva er da egentlig forskjellen? Hvor går grensen mellom intimkirurgi og kjønnslemlestelse? 

For konsekvensene av en feilslått intimkirurgi eller en intimkirurgi med infeksjon kan være enorme. 

Anonymkode: 84115...4a5

Helt klart. Tvungen omskjæring av mindreårige jenter er akkurat det samme som at voksne kvinner, i samråd med lege, tar et frivillig valg.

Bra sammenligning!

Skrevet
3 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Helt klart. Tvungen omskjæring av mindreårige jenter er akkurat det samme som at voksne kvinner, i samråd med lege, tar et frivillig valg.

Bra sammenligning!

Dette er egentig ikke en dum sammenligning. Omskjæring av jenter, etterlater et organ som ser utrolig glatt og bra ut. Hvis du ser på disse bildene, så innser jo du at det er type III som ser absolutt best ut: https://healthfacts.ng/female-genital-cuttingmutilation-4-types-you-never-knew/ Lykke til!

Skrevet
4 timer siden, Olaug Olsen skrev:

Herregud. Er kjønnsleppene SÅ plagsomme at det påvirker henne i det daglige, så synd jeg virkelig at operasjon  er en god løsning. Skulle tro at det var DITT underliv som sto i fare for nærkontakt med skapellen, slik du argumenterer imot;)

• Liker 2
Gjest GiftMann38
Skrevet
5 hours ago, Olaug Olsen said:

Dette er egentig ikke en dum sammenligning. Omskjæring av jenter, etterlater et organ som ser utrolig glatt og bra ut. Hvis du ser på disse bildene, så innser jo du at det er type III som ser absolutt best ut: https://healthfacts.ng/female-genital-cuttingmutilation-4-types-you-never-knew/ Lykke til!

Jeg gir faen i hvordan det ser ut. Det eneste jeg bryr meg om er at det er en frivillig beslutning tatt av en voksen og ikke en imam.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er normal der nede i forhold til hva mine elskere har sagt og gynolokolg. Når det gjelder sykling og truser så får jeg vondt i tissen av det. Går uten truse og bruker sykkelbukse -problem løst. 

Hva slags problematikk møter du på siden du tenker å redusere?

Anonymkode: a2993...d35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...