AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #1 Skrevet 9. juni 2018 Går det an å bleke tennene selv om man har hull? Mener da selvsagt ikke å bleke de tennene hvor jeg har hull. Jeg har 5 hull i jekslene og vil bleke fortennene. Anonymkode: 2d968...6b2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #2 Skrevet 9. juni 2018 Hvorfor ikke bruke pengene på nødvendig tannbehandling i stedet for bleking? Anonymkode: b7b98...143 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #3 Skrevet 9. juni 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke bruke pengene på nødvendig tannbehandling i stedet for bleking? Anonymkode: b7b98...143 Joda, jeg skal selvfølgelig det. Greia er at jeg skal møte en fyr jeg er veldig betatt av for første gang neste uke. Og jeg har en del komplekser pga tennene mine. Fyren er superkjekk og har selvfølgelig det colgate-smilet. Noen som kan besvare spørsmålet mitt? Anonymkode: 2d968...6b2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #4 Skrevet 9. juni 2018 Tror jeg har lest at det ikke er bra og bleke tenner når du har hull. Det iser. At man bør ha fylt hullene først. Ring tannlegen å spør. Anonymkode: 2c2c7...b0f
solmåneogstjerner Skrevet 9. juni 2018 #5 Skrevet 9. juni 2018 Hvis du får blekemiddel inn der hvor emaljen ikke er hel og tett (f eks ved karies) så kan det ise noe helt forferdelig, og det kan ta lang tid før det går over. Så hold det i hvertfall unna det området der du har hull.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #6 Skrevet 9. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Går det an å bleke tennene selv om man har hull? Mener da selvsagt ikke å bleke de tennene hvor jeg har hull. Jeg har 5 hull i jekslene og vil bleke fortennene. Anonymkode: 2d968...6b2 Hvordan mener du det er mulig å bleke noen tenner og andre ikke? Før du tenker på noen tannbleking så bør du få reparert hullene. Får du blekemiddel i skadet tannemalje så skader du mer enn hva godt er. Tror du ikke det vil se litt merkelig ut med blekede fortenner og ublekede tenner bakover i munnen? Vær og klar over at de flrste om ikke alle som driver med hjemmebleking sier de ikke ser noen forskjell før og etter bleking. Anonymkode: 7a7b7...b58 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #7 Skrevet 9. juni 2018 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan mener du det er mulig å bleke noen tenner og andre ikke? Før du tenker på noen tannbleking så bør du få reparert hullene. Får du blekemiddel i skadet tannemalje så skader du mer enn hva godt er. Tror du ikke det vil se litt merkelig ut med blekede fortenner og ublekede tenner bakover i munnen? Vær og klar over at de flrste om ikke alle som driver med hjemmebleking sier de ikke ser noen forskjell før og etter bleking. Anonymkode: 7a7b7...b58 99% av all hjemmebleking er bare tull, med unntak av hva det tannlegene selger. Men en tannlege vil nok ikke gi deg bleking før tannproblemene er behandlet. Anonymkode: b7b98...143 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #9 Skrevet 9. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: 99% av all hjemmebleking er bare tull, med unntak av hva det tannlegene selger. Men en tannlege vil nok ikke gi deg bleking før tannproblemene er behandlet. Anonymkode: b7b98...143 Du siterer meg, men jeg har da virkelig ikke tenkt å bleke tennene. Anonymkode: 7a7b7...b58
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #10 Skrevet 9. juni 2018 Du vil bleke tennene fordi en mann du skal møte har hvite tenner? Trist egentlig Anonymkode: bae28...888
Gjest Reputation Skrevet 9. juni 2018 #11 Skrevet 9. juni 2018 Man kan kjøpe slike blekepenner, som man kun bruker på de tennene man vil bleke Ellers så vil jeg legge til at det er helt unaturlig å ha hvite tenner. Dentin, som er dekket av emaljen, er mer gul, og derfor har tennene en mer gul farge fra naturens side. Så det bilde man har av friske tenner som kritthvite er falsk, og laget av markedsføringskampanjer til produktene som skal tjene millioner på å gjøee deg usikker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå