Commander Skrevet 8. juni 2018 #1 Skrevet 8. juni 2018 (endret) Er vi i ferd med å bli en gjeng sarte sjeler som blir skremt og rystet av det meste?? Naboens barn har sånn elektrisk tohjulinger, lest at de ikke var lov!! Kjørelærere spurte om vi skulle spise, hva skal jeg gjøre! Gutten på gården kjører traktor og er ikke 16, anmelde foreldre?? Mitt barn satt på uten barnesete ! Nabogutten sykler uten hjelm, MED passasjer. Kan det være lov!! En nabo røyket på terrassen, hvor ringer jeg!! Nabobarn kjørte ATV i hagen, den lagde lyd! Osv osv. Hva skal jeg gjøre nå?? Det er jo kjempekrise! Og folk roper barnevern, politi, anmeldelse, filme forbrytelsen , samle bevis og er sjokkert. Når ble det slik i Norge egentlig. For nordmenn var mer avslappet tidligere. Snakket sammen og vurderte før vi trykte på alle alarmknapp er og mente det offentlige måtte ta affære. Det som skremmer meg er lav terskel det har blitt for å blåse småsaker ut av proporsjoner og hvor lite man ser igjennom fingrene med. Virker som det er gått sport i å bli oppskaket av ting ingen tidligere reagerte på. Rett på krisestemning, de kan dø!! eller drepe noen og må betale 10 millioner!!! Hvis den ene frontlyspæra på bilen din ryker , vær forberedt på at folk filmer forseelsen, ringer politiet og sender bevis. For det er jo ulovlig må vite.... Endret 8. juni 2018 av Commander 16
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. juni 2018 #2 Skrevet 8. juni 2018 Husk at KG, ikke representerer alle nordmenn, jeg tror mange av disse trådene også er laget kun for å få i gang en debatt, eller at noen kjeder seg.
boblevann Skrevet 8. juni 2018 #3 Skrevet 8. juni 2018 Aldri opplevd at folk er så ekstremt lettkrenket og oppøset over filleting i virkeligheten. Tror det må være bare her. 3
oeas Skrevet 8. juni 2018 #4 Skrevet 8. juni 2018 Tror mange av trådene her på nettsidene kommer av enkeltes unge alder. Jeg mistenker det i hvert fall. 2
Daniel123 Skrevet 8. juni 2018 #5 Skrevet 8. juni 2018 Det finnes mange rare nevrotiske folk her inne, men KG-verdenen er ikke representativ for den virkelige verdenen.
bullehurk Skrevet 8. juni 2018 #6 Skrevet 8. juni 2018 12 minutter siden, oeas skrev: Tror mange av trådene her på nettsidene kommer av enkeltes unge alder. Jeg mistenker det i hvert fall. Enig ! Jævla drittungeforum er det blitt. Eksisterer ikke ung.no og alt det der lenger ?
visp Skrevet 8. juni 2018 #7 Skrevet 8. juni 2018 27 minutter siden, Commander skrev: Er vi i ferd med å bli en gjeng sarte sjeler som blir skremt og rystet av det meste?? Naboens barn har sånn elektrisk tohjulinger, lest at de ikke var lov!! Kjørelærere spurte om vi skulle spise, hva skal jeg gjøre! Gutten på gården kjører traktor og er ikke 16, anmelde foreldre?? Mitt barn satt på uten barnesete ! Nabogutten sykler uten hjelm, MED passasjer. Kan det være lov!! En nabo røyket på terrassen, hvor ringer jeg!! Nabobarn kjørte ATV i hagen, den lagde lyd! Osv osv. Hva skal jeg gjøre nå?? Det er jo kjempekrise! Og folk roper barnevern, politi, anmeldelse, filme forbrytelsen , samle bevis og er sjokkert. Når ble det slik i Norge egentlig. For nordmenn var mer avslappet tidligere. Snakket sammen og vurderte før vi trykte på alle alarmknapp er og mente det offentlige måtte ta affære. Det som skremmer meg er lav terskel det har blitt for å blåse småsaker ut av proporsjoner og hvor lite man ser igjennom fingrene med. Virker som det er gått sport i å bli oppskaket av ting ingen tidligere reagerte på. Rett på krisestemning, de kan dø!! eller drepe noen og må betale 10 millioner!!! Hvis den ene frontlyspæra på bilen din ryker , vær forberedt på at folk filmer forseelsen, ringer politiet og sender bevis. For det er jo ulovlig må vite.... Høres ut som vi kommer fra samme tidsalder. Helt enig. Jeg kjenner det vekker en rebell i meg og jeg var egentlig ganske grei og snill før:) 22 minutter siden, boblevann skrev: Aldri opplevd at folk er så ekstremt lettkrenket og oppøset over filleting i virkeligheten. Tror det må være bare her. Jeg ser det mer og mer i alle settinger. Jobb spesielt. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #8 Skrevet 8. juni 2018 Kan vel helt ærlig si at du ikke er i målgruppa til KVINNEguiden. Dette prater kvinner om ser du, noen må ta ansvar! I mannegruppa Ottar har de sikkert mer ting som faller i smak hos deg "kommandør". Anonymkode: 3567f...13f
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #9 Skrevet 8. juni 2018 25 minutter siden, Daniel123 skrev: Det finnes mange rare nevrotiske folk her inne, men KG-verdenen er ikke representativ for den virkelige verdenen. Helt sant. De fleste menn klikker seg aldri inn her, langt mindre oppretter profil. Anonymkode: 3567f...13f
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #10 Skrevet 8. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan vel helt ærlig si at du ikke er i målgruppa til KVINNEguiden. Dette prater kvinner om ser du, noen må ta ansvar! I mannegruppa Ottar har de sikkert mer ting som faller i smak hos deg "kommandør". Anonymkode: 3567f...13f Jeg tenker det samme som TS, og jeg er kvinne. Er ikke jeg i målgruppa til KVINNEguiden da? Kvinner er da forskjellige... Anonymkode: 48844...d6b
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #11 Skrevet 8. juni 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker det samme som TS, og jeg er kvinne. Er ikke jeg i målgruppa til KVINNEguiden da? Kvinner er da forskjellige... Anonymkode: 48844...d6b Forskjellige ja! Hva er da problemet? Anonymkode: 3567f...13f
Commander Skrevet 8. juni 2018 Forfatter #12 Skrevet 8. juni 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan vel helt ærlig si at du ikke er i målgruppa til KVINNEguiden. Dette prater kvinner om ser du, noen må ta ansvar! I mannegruppa Ottar har de sikkert mer ting som faller i smak hos deg "kommandør". Anonymkode: 3567f...13f Oj, anonym tastatur tøffing. Lage seg en profil på nevnte nettsted betyr 0 sex ifølge Sofie Elise. De skal boikottes.Det kan man ikke risikere. Hvis du føler deg støtt så er det greit for meg. Profilen er forøvrig Gen Douglas McArthur. Ikke spesielt gjennomtenkt, men ble bråbestemt en gang jeg skulle kommentere en sak. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #13 Skrevet 8. juni 2018 7 minutter siden, Commander skrev: Oj, anonym tastatur tøffing. Lage seg en profil på nevnte nettsted betyr 0 sex ifølge Sofie Elise. De skal boikottes.Det kan man ikke risikere. Hvis du føler deg støtt så er det greit for meg. Profilen er forøvrig Gen Douglas McArthur. Ikke spesielt gjennomtenkt, men ble bråbestemt en gang jeg skulle kommentere en sak. Nei, jeg føler meg ikke støtt, finner det kun underholdene. Ja, betyr det noe om man er anonym eller ikke her inne da? Man er jo anonym uansett. På dette nettstedet med så lav terskel for alt vettu. Hvorfor skal jeg ha et profilnavn når jeg kun bruker anonym? Er det en sak du kjemper for her inne? Anonymkode: 3567f...13f
jabx Skrevet 8. juni 2018 #14 Skrevet 8. juni 2018 (endret) 1 time siden, Commander skrev: For nordmenn var mer avslappet tidligere. Snakket sammen og vurderte før vi trykte på alle alarmknapp er og mente det offentlige måtte ta affære. Virkelig? Så du er så naiv at du tror alt var så mye bedre før? Det var det ikke. Da trykte man også på alarmknappen, men da gjerne om ting som at noen var homofile eller lignende. Da var det ikke sikkerhet og lignende det handlet om, men det å angi minoriteter m.m. "Å herregud, født utenfor ekteskapet! SKAM! UTSTØTT! ALARM!" Folk var akkurat like alarmistiske før, bare at de i større grad var det på en måte som utsatte uskyldige for jævelskap. Sitat Hvis den ene frontlyspæra på bilen din ryker , vær forberedt på at folk filmer forseelsen, ringer politiet og sender bevis. For det er jo ulovlig må vite.... Hvor og når skjer dette? Endret 8. juni 2018 av jabx
Gjest ti10 Skrevet 8. juni 2018 #15 Skrevet 8. juni 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan vel helt ærlig si at du ikke er i målgruppa til KVINNEguiden. Dette prater kvinner om ser du, noen må ta ansvar! I mannegruppa Ottar har de sikkert mer ting som faller i smak hos deg "kommandør". Anonymkode: 3567f...13f Jeg er kvinne, og ikke engang i mine villeste fantasier kunne det falt meg inn å varsle noen eller lage bråk pga. punktene TS listet opp. Kjenner for øvrig heller ingen kvinner som prater om sånt. Folk flest burde feie for egen dør og bruke engasjementet der det faktisk er nødvendig.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #16 Skrevet 29. juli 2020 Vel, jeg tenker jo mitt over det faktum at Norge ikke har vært et selvstendig land på flere hundre år... Noe må det jo være.. Anonymkode: 77dce...06d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå