Gå til innhold

Høyttaleranlegg til hjem?

agnesbjercke

Anbefalte innlegg

Tenker til radio i uken, men nok lyd til å watte opp en godlåt i godt lag. 👯‍♀️

Har tenkt på Geneva classic model S eller M feks men vet ikke. Andre tips?

Tenkte helst under 4-5000 da jeg ikke spiller SÅ mye musikk. Har grei tv lyd og smartTv og en liten høyttaler ellers og. 
Men ønsker sånn alt i en. Ikke eksterne høytalere osv. Gjerne dab+, bluetooth og/eller aux. 

Endret av agnesbjercke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, agnesbjercke skrev:

Tenker til radio i uken, men nok lyd til å watte opp en godlåt i godt lag. 👯‍♀️

Har tenkt på Geneva classic model S eller M feks men vet ikke. Andre tips?

Tenkte helst under 4-5000 da jeg ikke spiller SÅ mye musikk. Har grei tv lyd og smartTv og en liten høyttaler ellers og. 
Men ønsker sånn alt i en. Ikke eksterne høytalere osv. Gjerne dab+, bluetooth og/eller aux. 

Jeg har ingen konkrete tips dessverre, men om du er ute etter høyttaleranlegg bør du nok ikke kjøpe en klokkeradio. Og om du klarer deg med en radio bør du ikke be om tips om høyttaleranlegg ... 

Anonymkode: 38213...d5c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

To sammenkoblede JBL  høytalere og du har lyd i mengder.  https://www.power.no/hoeyttalere-og-lyd/hoeyttalere/jbl-xtreme-red-baerbar-bt-hoeyttaler/p-249944/ Eller bare en? 

Anonymkode: c5c9e...254

JBL Extreme er morsommet høyttalere og passer godt for fest/samling i park eller på veranda. Den har masse trøkk og mye bass, siden den har basselementer på hver side.

Men det betyr også at det blir for mye bass når man ikke har party. Til skikkelig "high fidelity" musikk låter den litt for grøtete, og mellomtoner kommer ikke klart nok frem. Det er også dumt at man ikke kan justere ned bassen litt.

Anonymkode: 36215...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hi-fi interessert men Heos høytalerene på wifi synes jeg er veldig praktiske med plassering og i daglig bruk og gir god trøkk til så liten størrelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

JBL Extreme er morsommet høyttalere og passer godt for fest/samling i park eller på veranda. Den har masse trøkk og mye bass, siden den har basselementer på hver side.

Men det betyr også at det blir for mye bass når man ikke har party. Til skikkelig "high fidelity" musikk låter den litt for grøtete, og mellomtoner kommer ikke klart nok frem. Det er også dumt at man ikke kan justere ned bassen litt.

Anonymkode: 36215...04a

Bassen kan fint justeres ned på enheten du bruker til å styre lyden fra. Vi har flere og er godt fornøyde med den løsningen enten det er musikk, podcast  eller annen lyd.

Anonymkode: c5c9e...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.6.2018 den 22.40, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen konkrete tips dessverre, men om du er ute etter høyttaleranlegg bør du nok ikke kjøpe en klokkeradio. Og om du klarer deg med en radio bør du ikke be om tips om høyttaleranlegg ... 

Anonymkode: 38213...d5c

jo eh takk.. det var jo hjelpsomt :P 
Aner ikke hva en 
klokkeradio er, men har skjønt man kan spille musikk via tlf feks på geneva sine, så det er vel innafor det jeg lurer på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...