Gå til innhold

Liker ikke å ha bare bein


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får kommentarer fra de jeg omgås om at hvordan orker jeg å gå med bukser nå

Kan ikke fordra å gå med shorts eller skjørt selv i denne varmen😰 Har aldri likt det.

Er det flere enn meg her som ikke liker å ha bare bein?

 

Anonymkode: 759d4...770

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei jeg elsker å gå med bare ben. 

Men du går jo slik du vil uansett! Hvis de kommenterer det så sier du bare at du liker det best. 

Så kommer det sikkert en tråd på kg hvor de spekulerer i hvorfor du ikke liker å gå med bare ben... :alice:   grrr....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fordi du ikke vil vise beina til andre? I så fall er maxikjoler og maxiskjørt fint å bruke. Jeg har komplekser for beina mine, så går aldri shorts eller korte skjørt/kjoler ute blant folk, men lange løse plagg funker supert i varmen  

Ellers finnes mange lette sommerlige bukser som passer bra på varme dager. Lyse farger gjør antrekket sommerlig. Men bruk uansett det du følger deg komfortabel i, ingen som har noe med hva du bruker 😊

Anonymkode: 86b03...55e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det heller ikke, har skikkelig komplekser for beina mine. Som brukeren over her anbefaler, så pleier jeg å gå i maxiskjørt og maxikjoler. Det hender også at jeg er går i skjørt/kjoler som stopper midt på leggen eller rett nedfor knærne. Shorts går jeg aldri i da alle jeg finner er superkorte. 

Jeg har mange fine skjørt og kjoler jeg ønsker å bruke, men da må jeg nesten ha strømpebukse under, men det ser kanskje helt dust ut i denne varmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare legger går jeg gjerne med, men å ha bare føtter liker jeg ikke. Det er så ubehagelig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare bruke strømpebukse da? Så kan du jo bruke shorts og skjørt så mye du vil.

Anonymkode: 63d71...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det forstår jeg ikke, jeg går stort sett i sommerkjole nå i varmen, av og til skjørt.  Kunne ikke tenke meg å gå i bukse nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt å gå med bare ben. Jeg liker også veldig godt å gå med maxi skjørt 0g kjoler. Synes det er så fint, luftig og behagelig.

Endret av exictence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns bare føtter er verre, hater å vise føttene mine og det er unngåelig på denne årstiden. Kjør på med lange skjørt og kjoler, er så fint og behagelig. 

Anonymkode: 4dc26...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal folk alltid legge seg opp i hva alle andre går i. Grunnen til at jeg fortsatt kryper inn i jeansene mine, selv om det har vært grusomt varmt noen dager, er fordi jeg vet det kommer til å bli enda varmere. Da venner jeg meg bedre til varmen, og klarer meg også midt på sommeren. I tillegg syns jeg det er ubehagelig å alltid ha sola rett på kroppen over lange perioder fordi det er varmt. Dette er hva jeg vet funker for meg, og det er ikke sikkert det funker for andre, men det får da være opp til en hver hva de velger å gå i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2018 den 10.09, AnonymBruker skrev:

Syns bare føtter er verre, hater å vise føttene mine og det er unngåelig på denne årstiden. Kjør på med lange skjørt og kjoler, er så fint og behagelig. 

Anonymkode: 4dc26...b28

Det er ikke uungåelig nei, kjøp deg et par tre billige tøysko i forskjellige farger som går til alle antrekk

Anonymkode: 151c3...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går alltid i langbukser. Hvis jeg går i kjole har jeg alltid stay-ups eller strømpebukse. Jeg liker ikke bare bein. 

Anonymkode: 5822c...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går med bare ben stort sett hele sommerhalvåret. Kjole og skjørt på fritiden og shorts på skole osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, X-dresser skrev:

Jeg går med bare ben stort sett hele sommerhalvåret. Kjole og skjørt på fritiden og shorts på skole osv.

Noe så relevant for denne tråden...

Anonymkode: 552f3...307

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...