Markus98 Skrevet 8. juni 2018 #1 Del Skrevet 8. juni 2018 (endret) Er det noe mulighet at jeg kan dra til butikken å kjøpe et ekstra sim kort som er kontant kort? som ikke har samme nummer som mitt hoved sim kort? (er IKKE ute etter tvilling sim kort). Fordi jeg trenger et sim kort til med et annen nummer. Endret 8. juni 2018 av Markus98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 8. juni 2018 #2 Del Skrevet 8. juni 2018 Du kan vel kjøpe så mange simkort (abonnement/kontantkort) som du bare klarer og har råd til! Jeg har tre 😉 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #3 Del Skrevet 8. juni 2018 2 minutter siden, Markus98 skrev: Er det noe mulighet at jeg kan dra til butikken å kjøpe et ekstra sim kort som er kontant kort? som ikke har samme nummer som mitt hoved sim kort? (er IKKE ute etter tvilling sim kort). Fordi jeg trenger et sim kort til med et annen nummer. Det enkleste og billigeste du gjør er å gå på Telia.no finne deg et nummer du vil ha, og dra i valgt butikk og hente simkortet. Sist jeg gjorde dette, kostet simkortet da ikke noe. Bestiller du simkort i butikken koster deg deg noen lapper. Du kan ha hvor mange simkort du vil, bare du er kredittverdig og får opprettet nye abn. Anonymkode: f561c...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Markus98 Skrevet 8. juni 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 8. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det enkleste og billigeste du gjør er å gå på Telia.no finne deg et nummer du vil ha, og dra i valgt butikk og hente simkortet. Sist jeg gjorde dette, kostet simkortet da ikke noe. Bestiller du simkort i butikken koster deg deg noen lapper. Du kan ha hvor mange simkort du vil, bare du er kredittverdig og får opprettet nye abn. Anonymkode: f561c...aca Hvis jeg ikke vil ha noe abn (månedlig utgifter), hva gjør jeg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #5 Del Skrevet 8. juni 2018 Noen butikker har fortsatt SIM-kort man kan kjøpe. Bare å gå innom å spørre dem Anonymkode: da723...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #6 Del Skrevet 9. juni 2018 21 hours ago, Markus98 said: Er det noe mulighet at jeg kan dra til butikken å kjøpe et ekstra sim kort som er kontant kort? som ikke har samme nummer som mitt hoved sim kort? (er IKKE ute etter tvilling sim kort). Fordi jeg trenger et sim kort til med et annen nummer. Kjøpte på 7-eleven for 2 dager siden. Kontat kort fra Chili Anonymkode: cc400...805 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #7 Del Skrevet 9. juni 2018 Er bare å dra å kjøpe et nytt ett, kontantkort får du på den tida det tar å stå i kø på narvesen, selve jobben tar to min. Mange smarttelefoner har jo også plass til to, så det er jo kjekt. Jeg har flere ganger hatt to norske -og har hatt et norskt og ett utenlandsk når jeg har vært i utlandet, det blir mye billigere enn å ringe med det norske. Husk bare at alle numre kommer med fullt navn og adr. på gulesider/1881 osv. om du ikke gjør det hemmelig. Anonymkode: 6885a...b95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå