AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #1 Skrevet 8. juni 2018 Var litt uheldig for litt over en måned siden da jeg var ute og luftet hunden. Hunden får da øye på noe veldig interessant og jeg mister båndet og idet jeg får tak i det klarer jeg å å skade tommelen ved fallet. Det gjorde veldig vondt ett par timer, så gav den verste smerten seg, men det var fortsatt utrolig vondt å komme nær tommelen slik at jeg gikk med noe støttebandasje. Jeg gikk aldri til legen da jeg trodde det kun var en forstuelse, men nå er jeg usikker. 1 måned og 3 dager etter fallet gjør det fortsatt vondt i tommelen (men ikke på lik nært hvor vondt det var etter fallet). Kan det fortsatt være en forstuelse som bruker tid å heale, eller tenker du brudd eller brekt? Er det for sent å dra til legen? Anonymkode: 57b46...048
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #2 Skrevet 8. juni 2018 Hanligvis løper folk til legen alt for ofte, men her har du snarere ventet altfor lenge. Få deg en hastetime på mandag og kom deg på røntgen. Anonymkode: 8b5bd...10a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå