AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #1 Skrevet 8. juni 2018 Jeg har fått en hard klump på en av de indre kjønnsleppene. Ser ut som om det er puss eller talg inni. Hva gjør jeg? Har ikke vært seksuelt aktiv på 12 mnd. Anonymkode: 4585a...4b4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #2 Skrevet 8. juni 2018 Det kan være en kvise. Det kan være herpes. Selv om du ikke har hatt sex på 12 måneder. Vil du være sikker, gå til legen. Anonymkode: 38618...21a
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #3 Skrevet 8. juni 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått en hard klump på en av de indre kjønnsleppene. Ser ut som om det er puss eller talg inni. Hva gjør jeg? Har ikke vært seksuelt aktiv på 12 mnd. Anonymkode: 4585a...4b4 Du lar den være i fred til det går over. Går det ikke over av seg selv til over helgen så snakker du med lege. Klemmer og fingrer du på dette, så får du lett infeksjon. Anonymkode: c74a4...d07 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #4 Skrevet 8. juni 2018 La den være i fred noen dager og se om den blir borte. Hvis ikke bør du snakke med lege Anonymkode: 6b57c...8e0
boblevann Skrevet 8. juni 2018 #5 Skrevet 8. juni 2018 Kan være en helt vanlig kvise. Høres mest sånn ut. Barberer eller vokser du deg? Da kan det være inngrodd hår. Kan også være herpes eller kjønnsvorter, men det er sjelden at disse kommer med bare én enkelt blemme. Er stort sett flere/mange. Se det an over helga, sannsynligvis forsvinner den bare
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå