Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2005 #1 Skrevet 1. mars 2005 Kvifor?!?? :evil: Kva kan eg gjere for at dei skal forsvinne, ev. forebygge at det kjem nye?
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #2 Skrevet 2. mars 2005 Du har sikkert litt fet hud på halsen, siden kviser er betente talgkjertler er det best å behandle med noe som demper betennelsen. Jeg foretrekker klorofyll, den gjør deg grønn, men bruk den hver natt så skal du se at det blir bedre. klorofyll er foressten vidundermedisinen min til alt av hudproblemer, helt genial på fliser og katteklor.
sixx Skrevet 2. mars 2005 #3 Skrevet 2. mars 2005 Du har sikkert litt fet hud på halsen' date=' siden kviser er betente talgkjertler er det best å behandle med noe som demper betennelsen. Jeg foretrekker klorofyll, den gjør deg grønn, men bruk den hver natt så skal du se at det blir bedre. klorofyll er foressten vidundermedisinen min til alt av hudproblemer, helt genial på fliser og katteklor.[/quote'] ------------------------------------------------------------------ Husk å bruke den kremen før du skal til London da Veslo....tar seg dårlig ut med en grønn nordmann der.
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2005 #4 Skrevet 3. mars 2005 Du har sikkert litt fet hud på halsen, siden kviser er betente talgkjertler er det best å behandle med noe som demper betennelsen. Jeg foretrekker klorofyll, den gjør deg grønn, men bruk den hver natt så skal du se at det blir bedre. klorofyll er foressten vidundermedisinen min til alt av hudproblemer, helt genial på fliser og katteklor. Kor får eg tak i klorofyll då, og kva kostar det?
Gjest Rocky Skrevet 26. april 2005 #6 Skrevet 26. april 2005 Fikk et tips til å kjøpe klorofyll på mine kviser og lurer også på hor man får tak i det og hvor mye det koster? Anyone??
sixx Skrevet 26. april 2005 #7 Skrevet 26. april 2005 Kikk litt her: http://www.google.no/search?hl=no&q=klorof...2B+kviser&meta=
Gjest gjest1 Skrevet 22. mai 2005 #8 Skrevet 22. mai 2005 Kikk litt her: http://www.google.no/search?hl=no&q=klorof...2B+kviser&meta= Eg finn ikkje ut av kor eg kan bestille dette middelet....
Cinnamon Skrevet 22. mai 2005 #9 Skrevet 22. mai 2005 Kanskje du har stressa litt for mye i det siste? Leste i siste Woman at kviser på halsen kunne tyde på for høyt stressnivå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå