Gå til innhold

Små kviser på halsen....

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Kvifor?!?? :evil: Kva kan eg gjere for at dei skal forsvinne, ev. forebygge at det kjem nye?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du har sikkert litt fet hud på halsen, siden kviser er betente talgkjertler er det best å behandle med noe som demper betennelsen. Jeg foretrekker klorofyll, den gjør deg grønn, men bruk den hver natt så skal du se at det blir bedre. klorofyll er foressten vidundermedisinen min til alt av hudproblemer, helt genial på fliser og katteklor.

Skrevet
Du har sikkert litt fet hud på halsen' date=' siden kviser er betente talgkjertler er det best å behandle med noe som demper betennelsen. Jeg foretrekker klorofyll, den gjør deg grønn, men bruk den hver natt så skal du se at det blir bedre. klorofyll er foressten vidundermedisinen min til alt av hudproblemer, helt genial på fliser og katteklor.[/quote']

------------------------------------------------------------------

:hoho:

Husk å bruke den kremen før du skal til London da Veslo....tar seg dårlig ut med en grønn nordmann der.

Gjest gjest1
Skrevet
Du har sikkert litt fet hud på halsen, siden kviser er betente talgkjertler er det best å behandle med noe som demper betennelsen. Jeg foretrekker klorofyll, den gjør deg grønn, men bruk den hver natt så skal du se at det blir bedre.  klorofyll er foressten vidundermedisinen min til alt av hudproblemer, helt genial på fliser og katteklor.

Kor får eg tak i klorofyll då, og kva kostar det?

• 1 måned senere...
Skrevet

Fikk et tips til å kjøpe klorofyll på mine kviser og lurer også på hor man får tak i det og hvor mye det koster? Anyone??

• 4 uker senere...
Skrevet

Kanskje du har stressa litt for mye i det siste? Leste i siste Woman at kviser på halsen kunne tyde på for høyt stressnivå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...