Gjest Nathalie Skrevet 14. august 2002 #1 Del Skrevet 14. august 2002 Er så pissed på den helvetes PC-en nå :evil: Den henger seg opp, og ofte er det mens jeg er på KG og det kommer opp en spesiell sånn pop-up greie. Det er den med abboneringstilbud fra bladet Henne... Hvorfor?? Skal prøve å formatere opp igjen C-stasjonen, men hvis dette ikke hjelper kommer jeg til å klikke!! :evil: Har ikke noen windows-Cd sånn at jeg bare kunne reinstallere windows, tyvärr.... Er det noen som har peil på hva som gjør det? Har sjekka for virus flere ganger daglig, og Norman finner ingenting. Incredimail skal jeg også fjerne igjen nå, har en stygg istanke om at det er den som holder på å å lage kluss for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2002 #2 Del Skrevet 14. august 2002 Tror ikke det hjelper og formatere disken din. Prøv heller å slette cache og historie i IE. Mange pop-upper som er vrange. Ikke vet jeg om noen av dem forsøker å eksekvere noe kode på maskinen din. Dette vet sikkert dorina om mer ennn meg. Vi spør dorina: Heve ru noko peil på dátan heeereee? Nullet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 15. august 2002 #3 Del Skrevet 15. august 2002 ÅHH det skjer med meg og! Bare når den Henne reklamen kommer! ALT henger seg, går ikke ann å få opp task mangager'en engang.. Trodde det bare skjedde hos meg jeg.. :evil: Også såå mange ganger!!¨ -xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest doriansen Skrevet 15. august 2002 #4 Del Skrevet 15. august 2002 Eh, Nathalie: Hvis du ikke har windows-cd er det neppe lurt å formatere c-disken... I hvertfall bør du ta en backup av c:wondowsoptionscabs eller hvor du nå har installasjonsfilene. dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 15. august 2002 #5 Del Skrevet 15. august 2002 Jepp, meg også! Kun ved Henne-reklamen, så langt jeg har sett til nå. Det rare er at det er bare av og til når den dukker opp at det skjærer seg, andre ganger går det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2002 #6 Del Skrevet 15. august 2002 Nå har jeg bestilt henne jeg, men tror du den forsvinner av det? Hvor mange blad vil de at jeg skal kjøpe i måneden? KG tjener sikkert fett på at vi sitter her og kjater... Reklamen blir bare verre og verre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 18. august 2002 #7 Del Skrevet 18. august 2002 Hei! Jeg plagdes også men popups! Har dog ikke hatt problemer med at ting har hengt seg opp. om dere ikke har det fra før, skaff dere popup stopper. Fungerer GLIMRENDE! jeg har lastet ned min fra panicware.com. Gratis, enkel, og svært effektiv! Hmm.. kanskje det ikke er lov å "reklamere" på den måten? Jaja, da lærer jeg noe til neste gang Håper dere blir kvitt problemet dersom dere klarer å stoppe popup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 18. august 2002 #8 Del Skrevet 18. august 2002 Putta inn "restore" - CD'ene mine, jeg, og lasta ned en nyere versjon av windows. Så langt har problemet vært borte etter det! Jippi!! Lasta ned en pop-up stopper for ikke så lenge siden, men det sletta jeg igjen fordi den nektet meg å åpne flere internett- sider på en gang... Det var teit, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 19. august 2002 #9 Del Skrevet 19. august 2002 Så vidt jeg vet skal ikke annonsen fra Henne skape problemer, men jeg skal nevne det for firmaet som leverer dem. KG tjener sikkert fett på at vi sitter her og kjater... Reklamen blir bare verre og verre.. Dessverre tjener ikke KG fett...vi er helt avhengie av annonseinntektene enda KG kun har en ansatt, faktisk er det slik at annonsene knapt dekker lønn og andre småutgifter, og nedleggelse fort kan bli alternativet. *klikk, klikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 19. august 2002 #10 Del Skrevet 19. august 2002 Jeg har også noe erfaringer med at pc henger seg opp. Senest i dag da jeg skulle innstallere nettverkskort... Jeg bruker windows me og har har hørt at det er en møkka ting...som kan resultere mange problemer. Tror det kan være lurt å oppgradere windows ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terje Skrevet 19. august 2002 #11 Del Skrevet 19. august 2002 Henger pc'n din så kan de være en luring som prøver å komme seg inn... Gratis firewall kan lastes ned fra: http://www.kerio.com/us/kpf_download.html Program som stopper pop-ups : http://www.emsproject.com/FS/Support.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 19. august 2002 #12 Del Skrevet 19. august 2002 Har firewall! Har prøvd pop-up killer, men som jeg nevnte tidligere i tråden så var ikke den noe for meg... Men ellers takk =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 20. august 2002 #13 Del Skrevet 20. august 2002 Angående den popupkiller-tingen Nathalie, så er det en ting du bør vite Det er alltid mulig å åpne flere internettsider samtidig, men på mange av disse stopperne må du holde f.eks ctrl-knappen inne mens du åpner dem. I alle fall er min sånn... men det fins sikkert ande som er enda bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå