Gå til innhold

Er det ufarlig altså?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Beklager mye mas om auramigrene her, men jeg har det så ofte nå at jeg blir sprø. Annenhver dag blir synet svekket og jeg ser halvt, stjerner og bølgesyn. Er blitt utredet av nevrolog og tatt MR. Fått forebyggende og anfallsmedisiner. Likevel kommer denne auraen. Har lite hodepine heldigvis, men plagsomt når auraen kommer i tide og utide. Noe må jo være galt? Er det flere her som har det slik? Hvordan fungere i jobb? Synsforstyrrelsene varer i 30-50 min før de går bort. Hvordan få det helt bort?

Anonymkode: f44ac...6da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager mye mas om auramigrene her, men jeg har det så ofte nå at jeg blir sprø. Annenhver dag blir synet svekket og jeg ser halvt, stjerner og bølgesyn. Er blitt utredet av nevrolog og tatt MR. Fått forebyggende og anfallsmedisiner. Likevel kommer denne auraen. Har lite hodepine heldigvis, men plagsomt når auraen kommer i tide og utide. Noe må jo være galt? Er det flere her som har det slik? Hvordan fungere i jobb? Synsforstyrrelsene varer i 30-50 min før de går bort. Hvordan få det helt bort?

Jobber du nå? Du betjener vel ikke farlige maskiner på jobb og kjører ikke bil?

Spør legen om det er noe som kan gjøres for å få det bort.

Anonymkode: 85ff3...69e

Gjest Ingrid78
Skrevet

Har du sjekket synet ditt? Sist jeg hadde en sånn periode med migrene, så hjalp det å få nye briller.

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, Ingrid78 skrev:

Har du sjekket synet ditt? Sist jeg hadde en sånn periode med migrene, så hjalp det å få nye briller.

Samme her

Anonymkode: 9549c...d90

Gjest Bøff Eløff
Skrevet

Forebyggende medisiner. Briller av nyere dato. Nok hvile. Nok mat. Lite sukker. Mye vann (ja, ikke åtte liter om dagen altså, men nok). Ingen parfyme. Fysio for stive nakkemuskler.

Ja, det er oppskriften min.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Jobber ikke akkurat nå. Og kjører ikke bil med anfall. Takker for tips. Må prøve å få til mer stabilt liv med søvn, mat, vann og mindre sukker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...