Gå til innhold

Jeg hater "det realistiske"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ærlig innrømme at jeg hater det realistiske. Det er så kjedelig. Mange vil kanskje synes jeg er umoden, for jeg er en voksen person. Jeg vet jo at vi ikke kan få vinger og fly, eller andre umenneskelige ting. Men jeg hater virkelig når folk påpeker at ting er vanskelig. At det fornuftige er ofte det kjedelige. 

Det er kanskje lett å misforstå nå, for jeg mener ikke at man skal spille bort masse penger i håp om å vinne store pengesummer og slike ting som dette. 

Men når det kommer til for eksempel karrierevalg eller valg av kjæreste. I valg av kjæreste for eksempel, så er jo det mest fornuftige og enkle å velge en som bor i nærområdet og har god økonomi. Mens du kanskje er forelska i en amerikaner eller hva nå enn er. Å innlede et forhold med noen fra langt borte frarådes jo av mange fordi det kan by på så mange utfordringer. Men hva om man vil ha litt utfordringer da? 
Jeg vil bare være brutalt ærlig i innlegget mitt og ikke pynte på. Jeg synes såkalte realister er dødskjedelige. Jeg finner liksom ikke noe spennende ved dem. 

Anonymkode: 08b24...fde

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

okei

Anonymkode: bdd1e...d35

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med deg. Har selv tatt en avgjørelse som andre har blitt litt sjokkert over. Fordi jeg bryter med det som er trygt og vanlig. Det vil nok bli vanskelig og utfordrende for meg en periode, men det må jo gå bra til slutt!! 

Jeg syns man skal være litt tøff jeg. 

Anonymkode: fd686...51c

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med deg. Har selv tatt en avgjørelse som andre har blitt litt sjokkert over. Fordi jeg bryter med det som er trygt og vanlig. Det vil nok bli vanskelig og utfordrende for meg en periode, men det må jo gå bra til slutt!! 

Jeg syns man skal være litt tøff jeg. 

Anonymkode: fd686...51c

Har tatt en avgjørelse som noen er sjokket over selv. Noen synes det virker interessant, andre venter bare på at det skal gå skeis slik at jeg skal misunne dem fornuften deres ;) 
Kommer til og bli vanskelig og utfordrende for meg også. 
Men har hørt på de kritiske når det kom til noe annet og, og angrer skikkelig! Det er slike ting du innser du burte vurdert selv og så innser du at sjansen kanskje ikke byr seg igjen. :( 

Anonymkode: 08b24...fde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...