AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #1 Skrevet 7. juni 2018 Hei folkens Jeg trebger sårt deres hjelp og synspunkter Jeg har innvandrerbakgrunn og vi lom til Norge før 20 år siden. Jeg har alltid følt at moren min som jeg kaller mamma er ikke min bilogisk mamma. En av de årsakene er at hun behandler oss utrolig forskjell og art alltid på min startside uansett hvem som har rett . så jeg lurer på om jeg kan ta en DNA test for å være sikker at hun er min mor. denne følelsen har jeg alltid hatt siden jeg var 5 år. Og hvordan kan jeg gå frem.. Anonymkode: 186ac...8f7 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #2 Skrevet 8. juni 2018 Du kan ta dna test ja, det koster vel en liten sum. Men vil din mor ta dna test? Har du tatt opp dette med henne? Mener det må tas prøver fra munnen, og da blir det vanskelig om hun ikke vil. Anonymkode: 95f14...cbf
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #3 Skrevet 9. juni 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan ta dna test ja, det koster vel en liten sum. Men vil din mor ta dna test? Har du tatt opp dette med henne? Mener det må tas prøver fra munnen, og da blir det vanskelig om hun ikke vil. Anonymkode: 95f14...cbf Nei det har jeg ikke gjort og tror uke hun vil heller. leste et sted at man kan ta testen med en tannørste også ? Anonymkode: 186ac...8f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå