Gå til innhold

Savner du kjøtt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er veggis, savner dere noen ganger kjøtt eller fisk ?

Anonymkode: c6801...f6b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men savner hvordan man bruker dem. F.eks. i spaghetti cabonara og sashimi 

Anonymkode: 98564...c8b

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men savner hvordan man bruker dem. F.eks. i spaghetti cabonara og sashimi 

Hva mener du? Du savner ikke kjøtt, men savner hvordan man bruker dem?

Anonymkode: 8268b...8e0

• Liker 2
Skrevet

Jeg var veggis i over 10år og savnet aldri kjøtt, men jeg hadde noen mangler.

Gjest cupcakemonster
Skrevet

Ja. Var veggis i noen måneder, begynte å spise kylling igjen. Har dårlig samvittighet for det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke spist kjøtt på 20 år og jeg har heller aldri savnet det. Hadde jeg gjort det hadde jeg jo spist det, da grunnen til at jeg ikke spiser kjøtt er at jeg ikke liker det noe særlig, og da synte jeg ikke det er noen vits i å spise det heller. 

Anonymkode: 88c1d...760

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Du savner ikke kjøtt, men savner hvordan man bruker dem?

Anonymkode: 8268b...8e0

Jeg er glad i å lage mat så jeg savner å jobbe med produktet og hva slags kulinariske resultater det gir :) 

• Liker 1
Gjest -Willow
Skrevet

Jeg savner det ikke. Jeg var aldri en biffjente da, mer en kjøttdeigjente. Kjøttdeigerstatningene smaker strålende, så da har jeg det helt supert 😀 Etter at jeg begynte å spise plantebasert har jeg blitt mye bedre og mer kreativ på kjøkkenet, så spiser ikke "kjøtt"deig hver dag, altså! 

Skrevet

Jeg er ikke vegetarianer, men etter at jeg begynte å spise veldig lite kjøtt, har jeg merket at jeg ikke lenger liker det meste av kjøtt. Smaken min har forandret seg og jeg har overhode ikke lyst på et stykke kjøtt. 

Skrevet

Hvorfor skulle jeg savne kjøtt? Jeg sluttet jo aldri med det🤩

Skrevet

Nei, savner det ikke sånn sett, men jeg savner hvor utrolig enkelt det er med kjøtt! Litt ekstra her hos oss da, for mannen liker ikke linser, bønner og erter.. Hadde vært utrolig enkelt å bare lage en rett med kjøtt/fisk, bam, ferdig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært vegetarianer i over 30 år og har ikke savnet det et minutt. 

Anonymkode: 26f99...d55

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, FantasDick said:

Nei, savner det ikke sånn sett, men jeg savner hvor utrolig enkelt det er med kjøtt! Litt ekstra her hos oss da, for mannen liker ikke linser, bønner og erter.. Hadde vært utrolig enkelt å bare lage en rett med kjøtt/fisk, bam, ferdig. 

Kan han ikke lage mat selv?

Anonymkode: bc898...56c

Skrevet

Hvordan like man ikke linser og bønner, de smaker jo knapt noe? Om om det moses og blandes i andre ting smaker det hvertfall ikke noe man ikke kan like.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner ikke kjøttet i seg selv, men i blant savner jeg å bare spise det de andre spiser. Nå bor jeg med familie og syns det er kjipt å alltid spise annen mat de andre ikke engang vil smake på. Håper jeg en gang får en vegansk samboer/noen som ikke har noe i mot å spise vegansk hjemme sånn at jeg får føle på felleskap rundt maten igjen.

Anonymkode: 67af5...c95

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har vært vegetarianer over halve livet, og tenker i grunnen ikke på kjøtt som mat lenger. Savner det ikke.

Anonymkode: d27ee...1d0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slitsomt med vegetarianere og veganer som skal lage så jævla mye fuss rundt mat...

Anonymkode: d7df0...7a0

AnonymBruker
Skrevet

Har vært veggis i trettito år, har aldri likt kjøtt eller fisk, og har aldri savnet det. Ikke mye styr med maten her! 😎

Anonymkode: fb860...07c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har vært veggis i trettito år, har aldri likt kjøtt eller fisk, og har aldri savnet det. Ikke mye styr med maten her! 😎

Anonymkode: fb860...07c

Det er styr når man skal invitere til middagsselskap og må lage to middager. Det gjør at jeg ikke gidder å invitere vegetarianere/veganer i når det skal være flere andre til stede.

Anonymkode: d7df0...7a0

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan han ikke lage mat selv?

Anonymkode: bc898...56c

Jo, han kan selvsagt, men vi ønsker å ha felles middag som alle kan spise - de tre barna våre også. Og jeg er den som trives best på kjøkkenet. :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...