Gjest Solstråletårer Skrevet 7. juni 2018 #1 Skrevet 7. juni 2018 Jeg er helt utslått nesa render og bihuler verker. Halsen gjør vondt og jeg fryser. Det er 27 grader ute foresten . Hvorfor vil kroppen meg så vondt nå. På vinter hadde jeg lagt meg under dyne . Men det blir faktisk for varmt . Ikke kan jeg ha på vifte heller. Drikke varm te frister lite.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #2 Skrevet 7. juni 2018 2 minutter siden, Solstråletårer skrev: Jeg er helt utslått nesa render og bihuler verker. Halsen gjør vondt og jeg fryser. Det er 27 grader ute foresten . Hvorfor vil kroppen meg så vondt nå. På vinter hadde jeg lagt meg under dyne . Men det blir faktisk for varmt . Ikke kan jeg ha på vifte heller. Drikke varm te frister lite. Det er kjempe mange som er syke nå, ihvertfall her vi bor. Min datter ligger rett ut, vært senge liggende siden mandag, kraftig hodepine, høy feber og tett i halsen og nesa og vondt i kroppen. Føles som influensa på en måte. Ekstra slitsomt når det er så varmt ute, Mange på skolen hennes er også syke. Anonymkode: 4c135...f64
AnonymBruker 42 Skrevet 7. juni 2018 #3 Skrevet 7. juni 2018 Ja... Fort gjort å bli på sommeren også, SPESIELT hvis man får for mye sol.... God bedring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå