Wenda Skrevet 8. juni 2018 #21 Del Skrevet 8. juni 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi kræsjer ordentlig vi, driver ikke med sånne parkeringsbulker 😉 Anonymkode: 1d8e7...000 Ja dere er jo så tøffe. Ser forresten mange menn som har småbulket også. Jeg, kvinne, har derimot aldri opplevd småbulking. Har derimot totalvraket to biler da. Blir bare så teit med sånn stereotyp-preik 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #22 Del Skrevet 8. juni 2018 49 minutter siden, Bøff Eløff skrev: Det virker som du forsøker å finne en grunn til å slippe å ta ansvar. Det er ikke bra. Få kontakt med bileier og hør hvordan det går! Gjør jo ikke det? Var bare en forklaring på den andre kommentaren. Vanskelig for meg å få direkte kontakt med bileier om jeg ikke ser bilen i og med at jeg ikke vet annet enn merke og farge. Uansett, om jeg melder meg og det blir en sak ut av det, får jeg vite hvor stor skade jeg gjorde uavhengig av hva jeg tror nå i etterkant. Anonymkode: c5449...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #23 Del Skrevet 8. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gjør jo ikke det? Var bare en forklaring på den andre kommentaren. Vanskelig for meg å få direkte kontakt med bileier om jeg ikke ser bilen i og med at jeg ikke vet annet enn merke og farge. Uansett, om jeg melder meg og det blir en sak ut av det, får jeg vite hvor stor skade jeg gjorde uavhengig av hva jeg tror nå i etterkant. Anonymkode: c5449...68b Var det den bilen i linken som ble lagt ut her da? For der sa jentene at de droppet anmeldelsen dersom vedkommende meldte seg. Skadene tar jo forsikringsselskapene seg av Anonymkode: fa20f...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #24 Del Skrevet 8. juni 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Var det den bilen i linken som ble lagt ut her da? For der sa jentene at de droppet anmeldelsen dersom vedkommende meldte seg. Skadene tar jo forsikringsselskapene seg av Anonymkode: fa20f...49e Og der var det en mann som hadde kjørt, han har meldt seg. Menn bulker også. Anonymkode: 9fb5c...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #25 Del Skrevet 8. juni 2018 Var det ts som meldte seg, eller er det to forskjellige saker? Anonymkode: d94e6...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #26 Del Skrevet 8. juni 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det ts som meldte seg, eller er det to forskjellige saker? Anonymkode: d94e6...8e5 Tror ikke det er avgjort enda. Den fra linken var en mann, men det var utenfor en skole. Jeg vet ikke om TS er hun eller han. Anonymkode: 9fb5c...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #27 Del Skrevet 10. juni 2018 Nr noen har laget lett overflatiske skader på min støtfanger krever jeg takst på verksted. Ved to tilfeller har det vært underliggende skader som har kommet på fra 25-35 tusen, selv om det bare var en liten ripe bak. Riper på dører og soden av bilen kan oftest løses med micropaint. 3000,- har dekket store riper før for min del Anonymkode: 93301...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå