Gå til innhold

Kvelds oppkjøring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, har oppkjøring kl 16:15 til 17:15 og lurte på om det var noen som viste om du består får midligtidlig førebevis etter du har bestått eller om du må komme tilbake dagen etter å hente det? Også lurte jeg på om dere har noen tips til hvordan man får bestått og hva dere strøk på? 

Anonymkode: d88c4...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden det er på kvelden 👆🏻

Anonymkode: d88c4...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, har oppkjøring kl 16:15 til 17:15 og lurte på om det var noen som viste om du består får midligtidlig førebevis etter du har bestått eller om du må komme tilbake dagen etter å hente det? Også lurte jeg på om dere har noen tips til hvordan man får bestått og hva dere strøk på? 

Anonymkode: d88c4...90e

Du får en midlertidig kjøretillatelse, førerkortet kommer i posten.

Skal du kjøre bil på egenhånd, så må du kunne takle både å kjøre bilen og trafikken og miljøet utenfor bilen. Da unngår du å stryke.

Anonymkode: 41fa4...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du spurt trafikkstasjonen om de har merkantile på jobb etter stengetid ? 

Hvis ikke, ring eller send Mail til de. 

Anonymkode: 5bb11...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får en midlertidig kjøretillatelse, førerkortet kommer i posten.

Det er nok den midlertidige vedkommende mener, men skrankene på trafikkstasjonen stenger vel før 1715?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.6.2018 den 17.31, AnonymBruker skrev:

Hei, har oppkjøring kl 16:15 til 17:15 og lurte på om det var noen som viste om du består får midligtidlig førebevis etter du har bestått eller om du må komme tilbake dagen etter å hente det? Også lurte jeg på om dere har noen tips til hvordan man får bestått og hva dere strøk på? 

Anonymkode: d88c4...90e

Praksis varierer i de forskjellige regioner. Spør læreren din eller trafikkstasjonen.

Kjør i henhold til gjeldende regelverk og tilpass farten etter forholdene. Velg enkle parkeringsplasser og hør hva sensor ber om.

På 8.6.2018 den 0.15, WCKD skrev:

Det er nok den midlertidige vedkommende mener, men skrankene på trafikkstasjonen stenger vel før 1715?

Det gjør de, men noen steder slipper man inn utenom åpningstid. Om det er noen der, eller om sensor kan ta betalt og skrive ut er en annen sak. På MC vet jeg at de ofte må vente til dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...