Gå til innhold

Tinder og folkeskikk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men når du ikke følger opp er det vel fordi du ikke synes den dama var så interessant allikevel? Når jeg har opplevd dette, at mannen ikke følger opp, så har jeg tenkt: "Å ja, så han synes jeg var så lite fin/interessant".

Anonymkode: f5c88...991

Det er litt uheldig at det har blitt slik, ja. Samtidig så tenker ikke jeg slik om de par jentene som dette har hendt med. De har virket som flotte jenter, det har bare blitt til at jeg ikke prioriterte å sette opp en konkret date i disse periodene.

Du kan jo snu rundt på det, og spørre seg hvorfor jenten ikke tok opp tråden heller. Ergo var hun kanskje ikke så interessert heller. Det er ikke personlig, men jeg forstår at det kan være noe irriterende. Eksempelvis har jeg en jente på snap/tinder som jeg avtalte å møte - det er fem måneder siden. Vi har begge foreslått å møtes, men det har bare aldri skjedd.

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres ikke særlig sjarmerende ut, hun fanget vel opp dette og fikk en dårlig magefølelse og slettet deg.

Anonymkode: 34311...029

Jeg er en snill kar og jeg opptrer ikke usjarmerende ovenfor jenter nei, men jeg ble litt fornærmet. Derfor skal jeg, ja, le litt av henne (inni meg) hvis vi plutselig hilser på hverandre en gang. Hun får hvert fall ikke en sjanse nummer to. :)

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du er en påfallende dårlig menneskekjenner. Mennene i "deprimert jente"- og "hun ryddet ikke ut av vaskemaskinen"-trådene viste helt forskjellige personlighetstrekk fra hverandre. Og TS viser ikke likhet med noen av dsse. TS viser en naturlig frustrasjon over at noen ikke viser folkeskikk og respekt for andres tid. Han har ikke latt hendelsen gått dypt innpå seg, så det trenger du ikke late som.

🙂

Anonymkode: 1b249...40a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo snu rundt på det, og spørre seg hvorfor jenten ikke tok opp tråden heller. Ergo var hun kanskje ikke så interessert heller. Det er ikke personlig, men jeg forstår at det kan være noe irriterende. Eksempelvis har jeg en jente på snap/tinder som jeg avtalte å møte - det er fem måneder siden. Vi har begge foreslått å møtes, men det har bare aldri skjedd.Anonymkode: 1b249...40a

Skjønner. Men det er nå engang slik at den som tar initiativet til daten også skal følge den opp. :)

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en snill kar og jeg opptrer ikke usjarmerende ovenfor jenter nei, men jeg ble litt fornærmet. Derfor skal jeg, ja, le litt av henne (inni meg) hvis vi plutselig hilser på hverandre en gang. Hun får hvert fall ikke en sjanse nummer to. :)

🙂

Veldig typisk å vir om nå ja, å si at du skal le inni deg. Beklager med du høres ut som en usjarmerende unge.

Anonymkode: 34311...029

AnonymBruker
Skrevet
On 6/7/2018 at 4:58 PM, AnonymBruker said:

Faen altså, nå har en jente prøvd å få meg på date over lengre tid.

I dag skulle vi endelig møtes. Hun har tatt initiativ hele veien. Bla bla bla.

Nå er det en time før daten: og hun slettet meg! Hva faen er det med mennesker.

Jeg syns det er rart at folk skal møte folk de ikke vet navn/tlf på... Sånn at du bare kunne ringt henne liksom. 

Når det er sagt, jepp det er utrolig dårlig.

Anonymkode: 503cd...913

Skrevet

Jeg skjønner godt at du reagerer.

Det minner meg om en tildragelse jeg hadde for noen år siden. Match på Tinder, litt chat, treffes der og der da og da. Så dro man så avgårde med glade skritt, nypusset og ren, til avtalt sted for å møte til avtalt tid.

Der vi ingen kvinne, men fem andre karer som så på smarttelefonene sine. Formodentlig oppdaga de og det samme som meg: at matchen var sletta.

Jeg lurer på om vi ble filma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...