Gå til innhold

Tinder og folkeskikk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Faen altså, nå har en jente prøvd å få meg på date over lengre tid.

I dag skulle vi endelig møtes. Hun har tatt initiativ hele veien. Bla bla bla.

Nå er det en time før daten: og hun slettet meg! Hva faen er det med mennesker.

Anonymkode: 1b249...40a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er kjipt, men på en annen måte så sparte hun deg for mye tid, hun var ikke så interessert og du vil vel ikke møte ei som ikke er så veldig interessert på date heller?

Anonymkode: e4216...9a3

AnonymBruker
Skrevet

Men har hun avlyst daten da? Det kan jo være en feil bare..

Anonymkode: 2824b...e6c

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kjipt, men på en annen måte så sparte hun deg for mye tid, hun var ikke så interessert og du vil vel ikke møte ei som ikke er så veldig interessert på date heller?

Anonymkode: e4216...9a3

hvorfor gi uttrykk for å være interessert og pushe på daten da? Det var jo for faen ikke jeg som foreslo å møtes.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenk hvis hun bare slettet fordi dere endelig skulle møtes, så der er ikke vits å ha match på tinder lenger, fordi man antagelig veksler nummer om man møtes igjen?

Anonymkode: 4f733...429

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun fant ut at du er drømmemannen og slettet hele profilen sin?

Anonymkode: f292f...48c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har jeg fortsatt ikke fått noen støtte her? Dette er jo helt uhørt oppførsel. Hun flaket en time før, uten å si noe. Møter jeg hun igjen en gang skal jeg le av hun 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det var ufint av henne. Hun burde definitivt gitt deg beskjed og avlyst dagen på en skikkelig måte. Folk nå til dags eier ikke folkeskikk.. Håper du finner ei jente som fortjener deg istedet slik at du bare kan glemme henne. 

Anonymkode: 3b8cb...a9d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gidder ikke å støtte du som har laget hundre trolletråder på kg om kaffe oliven deprimert jente og innbiller seg at ingen på tinder kjenner deg igjen slik du ordlegger deg. 

At du i tillegg lyver om alt mulig gjør det jo bare enda bedre og hun jenta er nok advart mot deg skal du se..

Seriøst hvor patetisk er det mulig å bli liksom?

Anonymkode: c1009...1c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 8.6.2018 den 18.55, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det var ufint av henne. Hun burde definitivt gitt deg beskjed og avlyst dagen på en skikkelig måte. Folk nå til dags eier ikke folkeskikk.. Håper du finner ei jente som fortjener deg istedet slik at du bare kan glemme henne. 

Anonymkode: 3b8cb...a9d

Det synes jeg òg :) synes det er ufint. Jeh hadde jo lagt opp dagen min slik at jeg skulle få møtt henne.

På 8.6.2018 den 19.00, AnonymBruker skrev:

Jeg gidder ikke å støtte du som har laget hundre trolletråder på kg om kaffe oliven deprimert jente og innbiller seg at ingen på tinder kjenner deg igjen slik du ordlegger deg. 

At du i tillegg lyver om alt mulig gjør det jo bare enda bedre og hun jenta er nok advart mot deg skal du se..

Seriøst hvor patetisk er det mulig å bli liksom?

Anonymkode: c1009...1c8

Paranoid? Jeg har aldri laget en trolletråd og synes det er litt spesielt at du tror du vet hvem jeg er... Tror du på horoskop også kanskje? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig spesielt, når hun var den som pushet på. Men det kan jo hende hun har en psykisk lidelse som gjør at hun oppfører seg merkelig, for alt vi vet. Det er i hvert fall ikke akseptabel eller normal oppførsel.

Det jeg som dame har opplevd et par ganger i det siste, er menn som har tatt initiativ til å møtes første gang, men så avlyser de, og så hører jeg ikke mer.

Anonymkode: f5c88...991

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun har en venninne du har såret en gang, og dette var planlagt hevn haha

Anonymkode: 7b4a6...980

AnonymBruker
Skrevet

TS, jeg synes at dette var dårlig folkeskikk, ja. Men du skriver også at denne jenta "har prøvd å få deg på date over lengre tid" og at det er hun som  har att initiativet hele veien.

Det betyr jo at du aldri var interessert i henne, så jeg synes det er rart at du tar sånn på vei når du slipper å dra på date med henne. Gå videre.

P.S. Jeg synes også det du skriver her, ligner påfallende på "deprimert jente"-tråden og "hun ryddet ikke ut av oppvaskmaskinen"- tråden.

Anonymkode: 2c269...4eb

Skrevet

Jeg har opplevd det samm, han slettet meg rett før vi skulle møtes

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS, jeg synes at dette var dårlig folkeskikk, ja. Men du skriver også at denne jenta "har prøvd å få deg på date over lengre tid" og at det er hun som  har att initiativet hele veien.

Det betyr jo at du aldri var interessert i henne, så jeg synes det er rart at du tar sånn på vei når du slipper å dra på date med henne. Gå videre.

P.S. Jeg synes også det du skriver her, ligner påfallende på "deprimert jente"-tråden og "hun ryddet ikke ut av oppvaskmaskinen"- tråden.

Jeg var interessert i å møte henne. Det var jo derfor jeg var med på leken. Hun tok initiativet, ja, men det betyr ikke at jeg ikke var interessert. Når du sier ja til en date, da er du vel i det minste nysgjerrig? Jeg planla dagen min etter henne. Det er klart jeg blir irritert. Jeg kommer meg fort over det - ja. Men jeg synes dette går inn i debatten om nettdating og folkeskikk. Jeg ville gjerne få frem at slik oppførsel ikke er akseptabel - selv om vi lever i en digital verden hvor det er lett å unngå å vise høflighet.

Og igjen, vær så snill å slutt å se spøkelser på høylys dag? Må jeg skrive med mitt fulle nick for at dere skal akseptere at jeg ikke har skrevet de trådene du refererer til? Jeg har sett i flere tråder at brukere anklager andre brukere for å være "oppvaskemaskin-mannen". Vel, jeg er ikke han. Det er vel ikke i nærheten av samme problemstilling engang, så igjen, jeg skjønner ikke dette. Kanskje er det fordi vi begge skriver i selvforsvar? Vel jeg forsvarer ikke han, jeg forsvarer meg selv takk.

1 time siden, aiba skrev:

Jeg har opplevd det samm, han slettet meg rett før vi skulle møtes

Jeg synes ikke noe om det. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var interessert i å møte henne. Det var jo derfor jeg var med på leken. Hun tok initiativet, ja, men det betyr ikke at jeg ikke var interessert. Når du sier ja til en date, da er du vel i det minste nysgjerrig? Jeg planla dagen min etter henne. Det er klart jeg blir irritert. Jeg kommer meg fort over det - ja. Men jeg synes dette går inn i debatten om nettdating og folkeskikk. Jeg ville gjerne få frem at slik oppførsel ikke er akseptabel - selv om vi lever i en digital verden hvor det er lett å unngå å vise høflighet.

Og igjen, vær så snill å slutt å se spøkelser på høylys dag? Må jeg skrive med mitt fulle nick for at dere skal akseptere at jeg ikke har skrevet de trådene du refererer til? Jeg har sett i flere tråder at brukere anklager andre brukere for å være "oppvaskemaskin-mannen". Vel, jeg er ikke han. Det er vel ikke i nærheten av samme problemstilling engang, så igjen, jeg skjønner ikke dette. Kanskje er det fordi vi begge skriver i selvforsvar? Vel jeg forsvarer ikke han, jeg forsvarer meg selv takk.

Jeg synes ikke noe om det. 

Man blir så forvirra

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig spesielt, når hun var den som pushet på. Men det kan jo hende hun har en psykisk lidelse som gjør at hun oppfører seg merkelig, for alt vi vet. Det er i hvert fall ikke akseptabel eller normal oppførsel.

Det jeg som dame har opplevd et par ganger i det siste, er menn som har tatt initiativ til å møtes første gang, men så avlyser de, og så hører jeg ikke mer.

Forsåvidt, så har jeg (som mann) også tatt initiativ til å møtes, men hvor jeg ikke har fulgt det opp. Vi har blitt løst enige om en date, men så har jeg unnlatt å faktisk materialisere det. Stort sett har det blitt slik rett og slett på grunn av en viss latskap. Men da har ikke jenta heller tatt noe videre initiativ, så jeg synes ikke det er dårlig gjort.

Men hvis man har avtalt date med konkret sted og tid, er det selvsagt ugreit å bare kvitte.

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forsåvidt, så har jeg (som mann) også tatt initiativ til å møtes, men hvor jeg ikke har fulgt det opp. Vi har blitt løst enige om en date, men så har jeg unnlatt å faktisk materialisere det. Stort sett har det blitt slik rett og slett på grunn av en viss latskap. Men da har ikke jenta heller tatt noe videre initiativ, så jeg synes ikke det er dårlig gjort.

Men når du ikke følger opp er det vel fordi du ikke synes den dama var så interessant allikevel? Når jeg har opplevd dette, at mannen ikke følger opp, så har jeg tenkt: "Å ja, så han synes jeg var så lite fin/interessant".

AnonymBruker
Skrevet
På ‎08‎.‎06‎.‎2018 den 17.29, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har jeg fortsatt ikke fått noen støtte her? Dette er jo helt uhørt oppførsel. Hun flaket en time før, uten å si noe. Møter jeg hun igjen en gang skal jeg le av hun 

Du høres ikke særlig sjarmerende ut, hun fanget vel opp dette og fikk en dårlig magefølelse og slettet deg.

Anonymkode: 34311...029

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og du er en påfallende dårlig menneskekjenner. Mennene i "deprimert jente"- og "hun ryddet ikke ut av vaskemaskinen"-trådene viste helt forskjellige personlighetstrekk fra hverandre. Og TS viser ikke likhet med noen av dsse. TS viser en naturlig frustrasjon over at noen ikke viser folkeskikk og respekt for andres tid. Han har ikke latt hendelsen gått dypt innpå seg, så det trenger du ikke late som.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...