Gå til innhold

Hvordan henter man pakke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har aldri vært på post kontoret på matbutikken å hentet en pakke før. Jeg har gått hente lapp. Kan noen fortelle meg steg etter steg hva som skjer og gjør?

Anonymkode: 816d4...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå opp til skranken. Evt. still deg i kø hvis andre er foran deg. Vent til du ser en ansatt bak skranken eller vent til ansatt tar kontakt med deg og si "hei, jeg skal hente en pakke" og så gir du hentelappen til den ansatte. Den ansatte vil nå lete frem pakken din. Det kan hende at du må signere ut pakken din, men dette vil den ansatte gi deg instrukser om hvis det er nødvendig. Si "takk og ha det bra" og forlat området.

Anonymkode: df51a...a9c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gå opp til skranken. Evt. still deg i kø hvis andre er foran deg. Vent til du ser en ansatt bak skranken eller vent til ansatt tar kontakt med deg og si "hei, jeg skal hente en pakke" og så gir du hentelappen til den ansatte. Den ansatte vil nå lete frem pakken din. Det kan hende at du må signere ut pakken din, men dette vil den ansatte gi deg instrukser om hvis det er nødvendig. Si "takk og ha det bra" og forlat området.

Anonymkode: df51a...a9c

Ta med legitimasjon, det hender at de spør etter det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og husk å ta med legitimasjon. Bankkort med bilde skal holde, evntuelt førerkort eller pass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig har hentet mange pakker i mitt liv og man blir liksom aldri lei av det.
Det blir faktisk bare gøyere og gøyere. :nigo: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...