AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #1 Skrevet 7. juni 2018 Jeg måtte utsette mensen. Jeg bruker Loette p-pille. Men jeg har fått blødninger likevel. Er dette vanlig? Jeg har nylig begynt på Loette. Jeg utsatte første mens jeg skulle hatt på pillen. Erfaringer noen? Anonymkode: 77b74...b96
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #2 Skrevet 7. juni 2018 Jeg fikk også blødninger innimellom med Loette, både når jeg utsatte og en og annen liten blødning ellers også. Jeg valgte å starte på Yasminelle heller. Har nå gått på det i 4 år og har ingen problemer Anonymkode: 9e691...3c0
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #3 Skrevet 7. juni 2018 Måtte bare slutte på loette. Blødde i flere måneder omtrent i strekk. Satte inn spiral i stedet. Blødde litt til å begynne med, men har nå bare småblødninger innimellom. Anonymkode: 5088d...a95
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #4 Skrevet 7. juni 2018 Jeg gikk på loette og fikk også blødninger når jeg forsøkte å hoppe over. Jeg blødde ikke på den uka med første pillerad, men jeg blødde jo i 3 uker etterpå:P Legen min sa det var typisk loette så jeg fikk Yasmin i stedet. Ingen problemer med den. Men det er vel også den som gir størst sjangse for blodpropp:\ Anonymkode: f7b71...e24
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #5 Skrevet 7. juni 2018 Jeg fikk også blødninger av Loette. Småblødde helt frem til neste mens, så forsøkte ikke å utsette mensen flere ganger etter det😅 Anonymkode: 9f538...d12
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #6 Skrevet 7. juni 2018 Takk for svar. Det er jo skikkelig trasig. Jeg har Pco. Og har vanligvis ikke menstruasjon. Kanskje ett par ganger i året. Det spørs om jeg ikke skal droppe pillen i sommer. Så slipper jeg hvertfall blødninger. Må tenke litt på det. Anonymkode: 77b74...b96
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå