Gå til innhold

Gifter meg om 3 uker! Tips til hudpleie etc.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil gjerne se så bra ut som mulig når jeg først skal gifte meg og trenger noen tips!

Hudpleie for å minimere kviser, hårpleie og hvordan kan jeg bli kvitt overflødig vann i kroppen? Evt en kg eller to. :)

Andre ting jeg bør tenke på?

Anonymkode: 0c841...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke begynt med noe nytt nå. Drikk vann, spis ren mat, unngå for mye fett og sukker. På den måten holder du ikke på så mye vann heller. 

Anonymkode: 1f8a2...615

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

Enig med over her. Hvis du begynner med noe nytt i hudpleierutinen din nå så risikerer du at huden din reagerer heftig på noe som ikke går vekk igjen innen tre uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Uhumskheter skrev:

Enig med over her. Hvis du begynner med noe nytt i hudpleierutinen din nå så risikerer du at huden din reagerer heftig på noe som ikke går vekk igjen innen tre uker.

Ikkesant. Også kan det oppstå ting uansett. Jeg gifter meg om halvannen uke og sitter med tidenes største munnsår. Selv om såret blir borte, vil det fortsatt være en fargeforskjell. Men, hva skal man gjøre da? Her hjelper det ikke med hudpleie. Bare å ta tiden til hjelp da...

Anonymkode: 1f8a2...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil gjerne se så bra ut som mulig når jeg først skal gifte meg og trenger noen tips!

Hudpleie for å minimere kviser, hårpleie og hvordan kan jeg bli kvitt overflødig vann i kroppen? Evt en kg eller to. :)

Andre ting jeg bør tenke på?

Anonymkode: 0c841...bda

Herregud - dette er jo ikke noe du begynner med 3 uker før den store dagen?? Er du helt amatør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent med tre uker før dagen er jeg redd. Du risikerer kun å gjøre vondt verre, og reagere å nye produkter. Om det blir en neste gang start 3-6 måneder før :)

Det eneste du kan gjøre nå er å spise sunt og variert med masse frukt og grønnsaker, drikke masse vann, fysisk aktivitet og nok søvn.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, tre uker er litt sent ja!
Jeg gifter meg i august og begynte med diverse behandlinger hos hudpleier i vinter.

Kroppen... Begynte for 1 år siden. 😅 Ingen quick fix der annet enn trening og sunn mat. Og masse vann.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...