AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #21 Skrevet 8. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig med deg. Her har det vært mange tråder om menn som er fornærmet eller lei seg over at kvinnen ikke får orgasme. Og kvinner svarer at sånn er det, det gjør ingenting, det er ikke deg. Også er det totalt andre veien når det er menn som ikke får orgasme. Rare greier. Jeg tror det har kun vært noen ganger at mannen min ikke har fått orgasme og det er ikke noe jeg dveler ved. For min del så er intimiteten det viktigste ved sex. For all del, orgasme er himmelsk. Men jeg tar det ihvertfall ikke personlig om han ikke får orgasme. Anonymkode: 2ab96...e34 Jeg var sammen med en som hadde store problemer med å komme - ofte pågikk sexen i et par timer, og for det første var det et ork å ha sex, for det andre følte jeg meg ikke helt tilstrekkelig. At JEG ikke klarte å få han til å komme... Det er vel den samme følelsen vi kvinner har, som den menn har når vi kommer: En intens tilfredsstillelse av å se partneren nå klimaks sammen med en. I did this - følelsen. Uten, blir det litt tomt... Anonymkode: d7a1f...0f6 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #22 Skrevet 8. juni 2018 Det er viktig at mannen kommer, det er hele poenget med det, ellers samler det seg masse sperm i penis og Det er jo ikke bra.. Anonymkode: 6b033...b4f
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #23 Skrevet 8. juni 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var sammen med en som hadde store problemer med å komme - ofte pågikk sexen i et par timer, og for det første var det et ork å ha sex, for det andre følte jeg meg ikke helt tilstrekkelig. At JEG ikke klarte å få han til å komme... Det er vel den samme følelsen vi kvinner har, som den menn har når vi kommer: En intens tilfredsstillelse av å se partneren nå klimaks sammen med en. I did this - følelsen. Uten, blir det litt tomt... Anonymkode: d7a1f...0f6 Joda, forstår det. Men i flere tråder her inn i det siste så har menn klaget over at dama ikke kommer. Og svarene er de samme hele tiden, "det gjør ikke noe", "hun har det godt likevel", "ikke alle kvinner klarer å få orgasme" osv. Og det er sant. Men det er ikke alle menn som får orgasme hver gang heller. Men her er svaret fra kvinnene at det hadde de ikke likt. Dobbeltmoral? Å ha sex i evigheter for å få noen til å komme, er ikke godt nei. Har vært der jeg også, da måtte jeg stoppe han for jeg ble sår. Men jeg føler meg ikke utilstrekkelig for det. Det er jo ikke pga meg. Anonymkode: 2ab96...e34
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #24 Skrevet 8. juni 2018 For meg så er egentlig dette størst problem tidlig på morgenen. Men det skjer jo etter at jeg har kommet for andre gang ved et samleie også da for tredje gangen er det sjelden jeg klarer. Har ikke ubegrenset antall ladninger som kan fyres av etter hverandre. Anonymkode: a25aa...2c6
Lava Anne Skrevet 8. juni 2018 #25 Skrevet 8. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For meg så er egentlig dette størst problem tidlig på morgenen. Men det skjer jo etter at jeg har kommet for andre gang ved et samleie også da for tredje gangen er det sjelden jeg klarer. Har ikke ubegrenset antall ladninger som kan fyres av etter hverandre. Anonymkode: a25aa...2c6 HVA???
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. juni 2018 #26 Skrevet 8. juni 2018 Ja det er viktig. Elsker å kjenne den deilige varme sæden i meg, eller se den komme sprutende over meg . Hadde følt meg snytt om jeg ikke fikk med meg det . Beste av alt og det beste med hele sexen er å se han komme 😍
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #28 Skrevet 11. juni 2018 Det samme gjelder vel for menn og kvinner? Det er jo viktig at det er deilig og godt, men jeg tenker ikke at det var en mislykket akt om man ikke kommer helt i mål. Noen ganger fokuserer man jo dessuten litt ekstra på den ene partens nytelse, og da det ikke nødvendigvis et mål i det hele tatt å få utløsning selv. Anonymkode: 0d7a4...a95 1
Gjest LiMaSK Skrevet 11. juni 2018 #29 Skrevet 11. juni 2018 Jeg er ikke så stor fan av morgensex men han er, har hatt det ett par ganger. Jeg er som regel trett om morgenen, og føler at jeg har dårlig ånde og at jeg er skitten. Har aldri opplevd at min nåværende ikke har komt uansett tid på døgnet, men noen ganger tar det lenger enn andre.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #30 Skrevet 11. juni 2018 Nei ikke noe problem her. Mannen kommer 99 % av gangene og jeg 1%. Når det først er meg som kommer og han ikke blir ferdig så tenker jeg det er han vel unt 🤣 Anonymkode: 1643b...490 1
SlemUlv Skrevet 11. juni 2018 #31 Skrevet 11. juni 2018 For meg personlig, er det viktig ja. Jeg blir ikke tilfredstilt selv, om han ikke kommer Det er subben i meg.
Cbunke90z Skrevet 11. juni 2018 #32 Skrevet 11. juni 2018 36 minutter siden, SlemUlv skrev: For meg personlig, er det viktig ja. Jeg blir ikke tilfredstilt selv, om han ikke kommer Det er subben i meg. Men er vel bedre at du møter en mann som krever litt ekstra enn som er for kjapp og ikke kan kontrollere d av biologiske eller psykiske grunner?
SlemUlv Skrevet 11. juni 2018 #33 Skrevet 11. juni 2018 2 minutter siden, Cbunke90z skrev: Men er vel bedre at du møter en mann som krever litt ekstra enn som er for kjapp og ikke kan kontrollere d av biologiske eller psykiske grunner? hva?
Cbunke90z Skrevet 11. juni 2018 #34 Skrevet 11. juni 2018 14 minutter siden, SlemUlv skrev: hva? du blir ikke tilfredstilt uten at han kommer, så velger du heller menn som kommer på minutter framfor noen som krever litt jobb?
SlemUlv Skrevet 11. juni 2018 #35 Skrevet 11. juni 2018 5 minutter siden, Cbunke90z skrev: du blir ikke tilfredstilt uten at han kommer, så velger du heller menn som kommer på minutter framfor noen som krever litt jobb? Wow.. sa jeg det?? 😮 Jeg er nokså sikker på at jeg ikke sa det..
Cbunke90z Skrevet 11. juni 2018 #36 Skrevet 11. juni 2018 1 time siden, SlemUlv skrev: For meg personlig, er det viktig ja. Jeg blir ikke tilfredstilt selv, om han ikke kommer Det er subben i meg. 1 minutt siden, SlemUlv skrev: Wow.. sa jeg det?? 😮 Jeg er nokså sikker på at jeg ikke sa det.. misforsto jeg deg?
SlemUlv Skrevet 11. juni 2018 #37 Skrevet 11. juni 2018 1 minutt siden, Cbunke90z skrev: misforsto jeg deg? Ja det gjorde du virkelig.. Hvorfor skal han måtte komme fort, bare fordi subben i meg, ikke bli tilfredsstilt uten at han kommer ?
Cbunke90z Skrevet 11. juni 2018 #38 Skrevet 11. juni 2018 21 minutter siden, SlemUlv skrev: Ja det gjorde du virkelig.. Hvorfor skal han måtte komme fort, bare fordi subben i meg, ikke bli tilfredsstilt uten at han kommer ? helt greit den tar jeg på min kappe. Men jeg mente ikke at han måtte komme fort, jeg tenkte mer på måten du ordla det om du heller ville ha noen som var kjapp fordi du ikke blir tilfredstilt om han ikke kommer, kontra om det er en mann som krever mye fysisk og psykisk stimuli før han kommer.
SlemUlv Skrevet 11. juni 2018 #39 Skrevet 11. juni 2018 11 minutter siden, Cbunke90z skrev: helt greit den tar jeg på min kappe. Men jeg mente ikke at han måtte komme fort, jeg tenkte mer på måten du ordla det om du heller ville ha noen som var kjapp fordi du ikke blir tilfredstilt om han ikke kommer, kontra om det er en mann som krever mye fysisk og psykisk stimuli før han kommer. Jeg aner ikke hvordan du klarte å tolke det jeg skrev på, sånn..
Cbunke90z Skrevet 11. juni 2018 #40 Skrevet 11. juni 2018 32 minutter siden, SlemUlv skrev: Jeg aner ikke hvordan du klarte å tolke det jeg skrev på, sånn.. sikkert fordi jeg har null peiling, du kunne ligget naken i sengen min og jeg hadde forsatt vært usikker på om du bare ville ha litt forsiktig kos eller faktisk ha sex 😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå