AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #1 Skrevet 6. juni 2018 Hva skjer med kroppen når jeg plutselig får tåkesyn, alt går rundt, og det piper i ørene og hørselen blir dårligere og det varer i ett par minutter. For så å komme tilbake igjen? Anonymkode: ea15b...5c1
GulSitron Skrevet 6. juni 2018 #3 Skrevet 6. juni 2018 Det kan være så mangt. Blodtrykksfall f.eks. Nesten sykopeanfall (tap av bevissthet/besvimelse). Jeg blir sånn før jeg besvimer i tillegg til å bli litt nummen og ekkel i kroppen. Oppsøk lege, ta blodprøver og undersøk deg ordentlig. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #4 Skrevet 7. juni 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer med kroppen når jeg plutselig får tåkesyn, alt går rundt, og det piper i ørene og hørselen blir dårligere og det varer i ett par minutter. For så å komme tilbake igjen? Anonymkode: ea15b...5c1 Så alvorlige kroppslige problemer må du ta med legen din. Kan være så enkelt som at du er lav i jernlagre, eller noe langt mer alvorlig. Anonymkode: 19539...7a2 1
Psykoselig Skrevet 7. juni 2018 #5 Skrevet 7. juni 2018 Jeg hadde det slik da jeg hadde alvorlig ortostatisk hypotensjon. Er alltids en grunn til slikt, så ta det opp med legen din.
mimmis25 Skrevet 7. juni 2018 #6 Skrevet 7. juni 2018 Jeg har akkurat de symptomene du beskriver ved blodtrykksfall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå