AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #1 Skrevet 6. juni 2018 Får logget meg inn på tidal, men når jeg trykker på en sang jeg ønsker å høre på så bare står den å laster. Får heller ikke lasta ned noen spilleliste.. men jeg har funnet ut at det funker dersom jeg bruker mobildata, men ikke wifi🤔 er det flere som har det problemet? Det funka jo på wifi før.. Anonymkode: 43f63...ae5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #2 Skrevet 6. juni 2018 I og med at det fungerer med mobildata og ikke wifi, er det et lokalt problem hos deg, ikke noe med Tidal. Anonymkode: a8fae...9c5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #3 Skrevet 6. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: I og med at det fungerer med mobildata og ikke wifi, er det et lokalt problem hos deg, ikke noe med Tidal. Anonymkode: a8fae...9c5 Jeg prøvde også å gå inn på innstillinger på mobilen og inn på tidal og "slette alle data" og "buffer", men uten at det hjalp. Vet du om noe annet jeg kan prøve? Når jeg prøvde tidal på pcen min så funka det. Men ikke på nettbrettet og mobilen.. Anonymkode: 43f63...ae5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå