Gå til innhold

Norske jenter og kvinner


benonino

Anbefalte innlegg

Norske jenter og kvinner! Dere er utrolig pene :) Jeg har aldri sett så mange vakre kvinner. Vet dere hva som er veldig spesielt? Dere (mange av dere) er naturlige. Uten falske øyevipper, uten hårforlengelser, uten masse sminke, uten botox injeksjon osv. Jeg kom fra landet hvor kvinner er som barbie, så dere er ikke bare pene men også flinke :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Interessant observasjon... )                                                                                                                                                                 Kan jeg spørre hvilket land du kommer fra?

Anonymkode: 48737...515

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var på fest så fikk jeg skryt for at jeg var så naturlig. Yeah, nei. Jeg hadde type 4 lag med sminke i fleisen, pushup BH, holdin undertøy og pinnestritt hår når jeg egentlig har bølger. Kjempenaturlig:P Forskjellen er egentlig bare hvorvidt man klarer å lure andre til å tro at det er naturlig, ikke hvorvidt det faktisk er naturlig.

Anonymkode: 208bf...64f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sist jeg var på fest så fikk jeg skryt for at jeg var så naturlig. Yeah, nei. Jeg hadde type 4 lag med sminke i fleisen, pushup BH, holdin undertøy og pinnestritt hår når jeg egentlig har bølger. Kjempenaturlig:P Forskjellen er egentlig bare hvorvidt man klarer å lure andre til å tro at det er naturlig, ikke hvorvidt det faktisk er naturlig.

Anonymkode: 208bf...64f

Norske folk er smarte da altså... #NorwayPplRSmart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/9/2018 at 1:33 AM, AnonymBruker said:

 Interessant observasjon... )                                                                                                                                                                 Kan jeg spørre hvilket land du kommer fra?

Anonymkode: 48737...515

Litauen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9. juni 2018 den 2.12, AnonymBruker skrev:

Sist jeg var på fest så fikk jeg skryt for at jeg var så naturlig. Yeah, nei. Jeg hadde type 4 lag med sminke i fleisen, pushup BH, holdin undertøy og pinnestritt hår når jeg egentlig har bølger. Kjempenaturlig:P Forskjellen er egentlig bare hvorvidt man klarer å lure andre til å tro at det er naturlig, ikke hvorvidt det faktisk er naturlig.

Anonymkode: 208bf...64f

Vel, snakk for deg selv! Det betyr ikke at alle norske damer holder på som deg. Jeg embracer mitt lange naturlige hår, med nettopp naturlig fall/lokker ( aldri drivet med rettetang, sliter deluxe på håret...) Jeg har aldri foundation ( fin naturlig hud jeg har fått mange komplimenter for , normal bh osv.

Anonymkode: 48737...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.6.2018 den 20.56, benonino skrev:

Norske jenter og kvinner! Dere er utrolig pene :)Jeg har aldri sett så mange vakre kvinner. Vet dere hva som er veldig spesielt? Dere (mange av dere) er naturlige. Uten falske øyevipper, uten hårforlengelser, uten masse sminke, uten botox injeksjon osv. Jeg kom fra landet hvor kvinner er som barbie, så dere er ikke bare pene men også flinke :)

Haha😂 Hvilken bortgjemt dal har nettopp fått internet nå? Må være dagens mest ironiske tråd😄👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, snakk for deg selv! Det betyr ikke at alle norske damer holder på som deg. Jeg embracer mitt lange naturlige hår, med nettopp naturlig fall/lokker ( aldri drivet med rettetang, sliter deluxe på håret...) Jeg har aldri foundation ( fin naturlig hud jeg har fått mange komplimenter for , normal bh osv.

Anonymkode: 48737...515

Du er vel ikke helt norsk. Embracer er engelsk å betyr omfavner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok mange slike tråder etter hvert som utlendingene lærer seg norsk, og før de lærer norske jenter å kjenne. Mange kommer hit flyvende på denne fantasien. 

Anonymkode: 20000...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...