villkatt Skrevet 1. mars 2005 #1 Skrevet 1. mars 2005 Ser at det er mange som har salg nå, men de har jo bare store størrelser! Og ordninære varer er det dårlig med... Kan jo forstå det er litt ut i sesongen, men det er jo fremdeles kanskje 1-2 mnd igjen av ski-sesongen.. Hvor kjøper du ditt ski-utstyr? Har dere ellers noen tips om butikker(fordelsvis i Bergen) eller nett-butikker? Kunne tenkt meg litt en litt proff outfit 8) Står på snowboard, er ikke så god, men er jo viktig å se sånn ut har jeg forstått
Linselus Skrevet 1. mars 2005 #2 Skrevet 1. mars 2005 Vet ikke om de har Intersportgiganten i Bergen, men den som befinner seg i Trondheim er iallfall veldig bra på bekledning for skikjøring. Om du har lyst til å være både stilig og holde deg varm/tørr så foreslår jeg at du kjøper feks en Norrønna Narvik bukse. Disse har jeg sett på salg i diverse str rundt om i sportsbutikker her i Trondheim!! Ellers foreslår jeg at du tar deg en tur innom en brettbutikk. De bruker å ha klær i massevis for snowboardkjøring!! (Vet ikke hvilke som holder til i Bergen av de heller så det blir bare en generell anmodning ) I all hovedsak er det kjedene som har solgt ut "altmulig" på salg allerede, de andre venter nok en stund til vil jeg tro:)
Gjest Seleena Skrevet 1. mars 2005 #3 Skrevet 1. mars 2005 Oneil er vertfall veldig populært blant snowboardere her har eg sett. "Kule" klè. Personleg likar eg Norønna, men det er sviindyrt! Dei har i mange fargar. Bergans har gode jentemodellar på sine nye jakker. Ville ikkje anbefalt deg å bestille på nettet. Best å få prøvd det først. Stikk innom QXL - der kan du finne mykje som er nesten nytt til halv pris!! Gå berre å prøv å butikken først.
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2005 #4 Skrevet 2. mars 2005 Jeg liker også Norrønna, spesielt Narvik-serien. Kan også anbefale Wild Rose, dette er en serie spesielt designet for kvinner. Mente du forresten skiklær eller snowboard-klær..? Bjørn Dæhli er best på tradisjonelle skiklær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå