AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #1 Skrevet 6. juni 2018 Jeg er veldig 'moody' Noen dager i måneden/ sjeldnere føler jeg meg så nedenfor at jeg gråter lenge i strekk til jeg føler meg ok igjen, jeg drar meg selv ned med negative tanker, veldig ofte. Jeg ser aldri glasset halvfullt! Om kjæresten f.eks sier en ting som jeg kan tolke litt negativt om jeg tenker meg om, (men som egentlig kanskje er ment å være morsomt) kan jeg sitte å gruble på dette til jeg kan referere til tre hendelser osv som gjør meg lei meg. Jeg er skikkelig usikker på meg selv, samtidig er jeg veldig selvsikker alene. Sånn har jeg vært så lenge jeg har vært tenåring. Da jeg og typen møttes for tre år siden trodde jeg at jeg kunne dekke det over, men etterhvert som vi har hatt oppturer og nedturer (tekstet andre personer og hva enn forhold kan gjøre med en) Etter slike hendelser har jeg etterhvert tilgitt, men noen ganger sliter jeg med det. jeg tenker og analyserer gjennom et tre års langt forhold, prøver å finne noe nytt som kanskje dukker opp som vil gjøre meg lei meg. Jeg klarer ikke! Han er visst nok veldig snill og hjelper meg med dette. Ingen andre som overtenker og analyserer? For meg klarer jeg ikke være normal lenger, har gjort til at jeg blir kjempe sjalu, usikker og alarmerende. Anonymkode: c8f7a...185
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #2 Skrevet 6. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig 'moody' Noen dager i måneden/ sjeldnere føler jeg meg så nedenfor at jeg gråter lenge i strekk til jeg føler meg ok igjen, jeg drar meg selv ned med negative tanker, veldig ofte. Jeg ser aldri glasset halvfullt! Om kjæresten f.eks sier en ting som jeg kan tolke litt negativt om jeg tenker meg om, (men som egentlig kanskje er ment å være morsomt) kan jeg sitte å gruble på dette til jeg kan referere til tre hendelser osv som gjør meg lei meg. Jeg er skikkelig usikker på meg selv, samtidig er jeg veldig selvsikker alene. Sånn har jeg vært så lenge jeg har vært tenåring. Da jeg og typen møttes for tre år siden trodde jeg at jeg kunne dekke det over, men etterhvert som vi har hatt oppturer og nedturer (tekstet andre personer og hva enn forhold kan gjøre med en) Etter slike hendelser har jeg etterhvert tilgitt, men noen ganger sliter jeg med det. jeg tenker og analyserer gjennom et tre års langt forhold, prøver å finne noe nytt som kanskje dukker opp som vil gjøre meg lei meg. Jeg klarer ikke! Han er visst nok veldig snill og hjelper meg med dette. Ingen andre som overtenker og analyserer? For meg klarer jeg ikke være normal lenger, har gjort til at jeg blir kjempe sjalu, usikker og alarmerende. Anonymkode: c8f7a...185 Jeg også. Vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Anonymkode: 6b182...4f0 1
Gjest making.a.mess Skrevet 6. juni 2018 #3 Skrevet 6. juni 2018 Noen dager i måneden? Pms? Mitt liv er hvertfall mørkt som i en underjordisk grotte en gang i måneden. Har faktisk merket av dagen i kalenderen for å være forberedt så jeg ikke blir helt overrumplet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå