AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #21 Skrevet 6. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Veier du 70 kg å er 160 så vil du fortsatt være overvektig. Synes det er en trist samfunnsutvikling at det er få normalvektige å se. Dette underbygges av at klesstørrelser er kunstig store i enkelte merker, om du bruker 40 i kåpe hva vil da en normalvektig dame trenge i størrelse på samme plagget, str 32?! Anonymkode: 86305...665 Ja, at jeg fikk kåpe i str. 40 syntes jeg var rart og. Da jeg veier 70 kg, så bruker jeg str S i overdeler, M i underdeler. Kommer jeg under 60 kg, så ser jeg nesten syk ut og er for tynn på overkroppen, ribbein og alt stikker ut, jeg har fortsatt sprettrumpe og kraftige lår da. For vi er alle sammen bygd forskjellige. Jeg tok og en kroppsanalyse da jeg veide 68 kg, hadde normal fettprosent, og ikke noe farlig fett på magen. Så vekt er faktisk ikke alt. Anonymkode: ba140...7f6 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #22 Skrevet 6. juni 2018 19 minutter siden, FrodeF skrev: Du har tydeligvis Internett, så det er vel bare å Google? Du skal være ganske evneveik hvis du må få andre til å forklare deg hvordan det ser ut. Hvorfor bruke google når man har kvinneguiden..? Jeg vil høre hva andre mennesker mener,du må være ganske evneveik for å ikke skjønne det. Anonymkode: b0bf8...646 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #23 Skrevet 6. juni 2018 Denne tråden burde ha vært ryddet bort, for dette er hetsing av en viss kroppstype og ingenting annet. Anonymkode: 6a0cd...24f
TinaChristina Skrevet 6. juni 2018 #24 Skrevet 6. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå veier jeg 90 kg, men er bare 160 cm. Så er vel like stor som ei på 170 og 100 kg. Men jeg bruker str. L i klær, vinterkåpen min er i str. 40. Forteller jeg hvor mye jeg veier, er det ingen som tror på meg. Jo, de tror jo jeg er overvektig, men de tipper 70 kg og ikke 90. Nå er jeg på vei ned i vekt, da jeg selvfølgelig synes det ikke er pent. Men første målet mitt er 70 kg, da jeg er fornøyd med den vekta. Anonymkode: ba140...7f6 Jeg er 165 og 95 kg. Ingen tror meg heller på vekta! En kombinasjon av tung beinbygning og at kiloene legger seg "på rett plass" I guess. Men ja, man ser jo at jeg er overvektig selvsagt. 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #25 Skrevet 6. juni 2018 3 minutter siden, CaramelDevil skrev: Jeg er 165 og 95 kg. Ingen tror meg heller på vekta! En kombinasjon av tung beinbygning og at kiloene legger seg "på rett plass" I guess. Men ja, man ser jo at jeg er overvektig selvsagt. https://www.vektklubb.no/artikkel/knuser-myten-om-tung-benbygning-7522412 Kan jo være folk ikke vil være helt ærlige når de tipper vekta deres. Du har en bmi som nermer seg 35, selv om du mener det ikke vises Anonymkode: 86305...665 7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #26 Skrevet 6. juni 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, at jeg fikk kåpe i str. 40 syntes jeg var rart og. Da jeg veier 70 kg, så bruker jeg str S i overdeler, M i underdeler. Kommer jeg under 60 kg, så ser jeg nesten syk ut og er for tynn på overkroppen, ribbein og alt stikker ut, jeg har fortsatt sprettrumpe og kraftige lår da. For vi er alle sammen bygd forskjellige. Jeg tok og en kroppsanalyse da jeg veide 68 kg, hadde normal fettprosent, og ikke noe farlig fett på magen. Så vekt er faktisk ikke alt. Anonymkode: ba140...7f6 Du bruker small og medium i klær mye pga høyden din, ei dame som er tynn og trent på 170 vil også bruke small og medium. Anonymkode: 86305...665
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #27 Skrevet 6. juni 2018 100 er ikke så veldig mye på noen som er 180 for eksempel. Det er jo stor forskjell på en som er 160 og veier 100, kontra en som er 180. Uansett det finnes vakre, sexy mennesker i de fleste vektklasser. Det kan virke som om det er enten tynne fanatikere eller unge mennesker som har mye gratis fra naturens side fordi nettopp er unge, som er veldig bastante på dette med overvekt. De aller fleste unge mennesker vil ende opp overvektige med alderen, og da er det ikke sikkert at de synes 100 kg er så ille likevel. Anonymkode: a90e7...b07 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #28 Skrevet 6. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: 100 er ikke så veldig mye på noen som er 180 for eksempel. Det er jo stor forskjell på en som er 160 og veier 100, kontra en som er 180. Uansett det finnes vakre, sexy mennesker i de fleste vektklasser. Det kan virke som om det er enten tynne fanatikere eller unge mennesker som har mye gratis fra naturens side fordi nettopp er unge, som er veldig bastante på dette med overvekt. De aller fleste unge mennesker vil ende opp overvektige med alderen, og da er det ikke sikkert at de synes 100 kg er så ille likevel. Anonymkode: a90e7...b07 Slutt å normalisere overvekt! At du mener de som er tynne enten er fanatikere eller barn sier litt om synet ditt på kropp/helse. Håper at dagens unge får til å snu trenden vi har nå med mye sykelig overvekt. 100 kg er mye med mindre du er veldig høy. Anonymkode: 86305...665 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #29 Skrevet 6. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: At du mener de som er tynne enten er fanatikere eller barn sier litt om synet ditt på kropp/helse. Anonymkode: 86305...665 Hvis du prøver å lese innlegget du svarer på før du blir sint, skjønner du kanskje hva som står der og slipper å hisse deg opp over en påstand du fullstendig misforsto. Anonymkode: 9d66f...f3a 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #30 Skrevet 6. juni 2018 1 time siden, CaramelDevil skrev: Jeg er 165 og 95 kg. Ingen tror meg heller på vekta! En kombinasjon av tung beinbygning og at kiloene legger seg "på rett plass" I guess. Men ja, man ser jo at jeg er overvektig selvsagt. Anonymkode: e5643...6d7 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #32 Skrevet 6. juni 2018 Jeg er 1,76 og veier ca 66 kg. Jeg er ikke spesielt godt trenet. Jeg mener selv jeg er overvektig og hadde sett mye bedre ut uten hengemagen min og disselåra mone. Hadde jeg vært bra trent og veid det samme hadde sikkert saken stilt seg annerledes. Men jeg ser på meg selv som 5-6 kg overvektig. Hadde ikke taklet å være 40 kg overvektig og kommer aldri til å bli det. Anonymkode: 7a4b7...c77 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #33 Skrevet 6. juni 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: e5643...6d7 Men vi er forskjellig bygd. Selvfølgelig er man overvektig som kvinne, er man 170 og veier 100 kg. Ingen har nektet på det. Men noen skriver at de ser ikke så store ut, som det er forventet. Nei, det er ikke noe særlig forskjell på vekten på vårt skjelett. Men noen kvinner har utrolig smale skjelett, og kler best å veie lite, så er andre bygd med mye kraftigere skjelett, og trenger mer kjøtt og fett for å fylle det ut. Så var det muskler og, har man mye muskler, så veier man mer. Jeg har en veldig spe venninne, like høy som meg. Hun veier 50 kg, og kler det, går hun opp til 60, ser hun små lubben ut. Jeg har veid 50 kg en gang, da så jeg grusom ut, ble lagt inn på sykehuset da og, siden jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme, og hadde gått ned 12 kg. Jeg må veie fra 60 kg og opp, for å se bra ut. Og selvfølgelig kan jeg ikke veie 100 kg, da er jeg feit. Jeg er kraftigere bygd en min venninne, jeg har store pupper, stor sprettrumpe og trener en del. Hun trener ikke. Anonymkode: ba140...7f6 7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #34 Skrevet 6. juni 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 1,76 og veier ca 66 kg. Jeg er ikke spesielt godt trenet. Jeg mener selv jeg er overvektig og hadde sett mye bedre ut uten hengemagen min og disselåra mone. Hadde jeg vært bra trent og veid det samme hadde sikkert saken stilt seg annerledes. Men jeg ser på meg selv som 5-6 kg overvektig. Hadde ikke taklet å være 40 kg overvektig og kommer aldri til å bli det. Anonymkode: 7a4b7...c77 Overvektig er du langt derifra, utrent blir noe annet. Anonymkode: 86305...665 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #35 Skrevet 6. juni 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Overvektig er du langt derifra, utrent blir noe annet. Anonymkode: 86305...665 Så lenge jeg har en mage som jeg kan ta et godt tak i anser jeg meg som det. Anonymkode: 7a4b7...c77
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #36 Skrevet 6. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.vektklubb.no/artikkel/knuser-myten-om-tung-benbygning-7522412 Kan jo være folk ikke vil være helt ærlige når de tipper vekta deres. Du har en bmi som nermer seg 35, selv om du mener det ikke vises Anonymkode: 86305...665 Dette. Det høres litt rart ut å drive å "tippe vekten" til hverandre, men om jeg var i en situasjon der en veldig overvektig person bad meg tippe vekten deres så hadde jeg prøvd å runde ned mye for ikke å fornærme. Om jeg så at du helt klart var rundt 100 kg hadde jeg sagt 70-80 for å være snill. Anonymkode: 06454...9fe 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #37 Skrevet 6. juni 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men vi er forskjellig bygd. Selvfølgelig er man overvektig som kvinne, er man 170 og veier 100 kg. Ingen har nektet på det. Men noen skriver at de ser ikke så store ut, som det er forventet. Nei, det er ikke noe særlig forskjell på vekten på vårt skjelett. Men noen kvinner har utrolig smale skjelett, og kler best å veie lite, så er andre bygd med mye kraftigere skjelett, og trenger mer kjøtt og fett for å fylle det ut. Så var det muskler og, har man mye muskler, så veier man mer. Jeg har en veldig spe venninne, like høy som meg. Hun veier 50 kg, og kler det, går hun opp til 60, ser hun små lubben ut. Jeg har veid 50 kg en gang, da så jeg grusom ut, ble lagt inn på sykehuset da og, siden jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme, og hadde gått ned 12 kg. Jeg må veie fra 60 kg og opp, for å se bra ut. Og selvfølgelig kan jeg ikke veie 100 kg, da er jeg feit. Jeg er kraftigere bygd en min venninne, jeg har store pupper, stor sprettrumpe og trener en del. Hun trener ikke. Anonymkode: ba140...7f6 Ja, men dere er begge slanke og innen normalvekt/undervekt. Du snakker om 60 kg. Tråden handler om 100 kg. Anonymkode: d20c6...e20 4
Nappetass1 Skrevet 6. juni 2018 #38 Skrevet 6. juni 2018 MÅ vi snakke om kropp h.e.l.e tiden? Blir dere aldri lei?! 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #39 Skrevet 6. juni 2018 56 minutter siden, Nappetass1 skrev: MÅ vi snakke om kropp h.e.l.e tiden? Blir dere aldri lei?! Du er på et underformum som heter KROPP og helse. Hva forventer du? Og hvorfor er du her når du er lei av kropp. Anonymkode: d20c6...e20 2
Perelandra Skrevet 6. juni 2018 #40 Skrevet 6. juni 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt Perelandra, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå