Gå til innhold

Dame større enn mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har møtt en veldig fin mann. Vi har det gøy sammen og trives i hverandres selskap. 

Det er veldig tidlig enda og vi har ikke møttes mange gangene. 

I går lå vi sammen for første gang, det var veldig bra! Bortsett fra en ting som jo kanskje ikke er så viktig. Han er tynnere enn meg. Jeg tror ikke jeg er veldig stor, mer at han er naturlig tynn. Ikke bredrygget. Når vi lå på sofaen følte jeg meg veldig "tjukk". Og klarte ikke slippe meg løs for jeg er redd han skal synes jeg er for stor. 

Noen som har opplevd noe av det samme? Håper på noen tips, for jeg synes denne mannen virker veldig bra :)

 

Anonymkode: a84ae...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt en veldig fin mann. Vi har det gøy sammen og trives i hverandres selskap. 

Det er veldig tidlig enda og vi har ikke møttes mange gangene. 

I går lå vi sammen for første gang, det var veldig bra! Bortsett fra en ting som jo kanskje ikke er så viktig. Han er tynnere enn meg. Jeg tror ikke jeg er veldig stor, mer at han er naturlig tynn. Ikke bredrygget. Når vi lå på sofaen følte jeg meg veldig "tjukk". Og klarte ikke slippe meg løs for jeg er redd han skal synes jeg er for stor. 

Noen som har opplevd noe av det samme? Håper på noen tips, for jeg synes denne mannen virker veldig bra :)

 

Anonymkode: a84ae...602

Han liker deg! Så enkelt er det. Slipp deg løs og glem deg selv.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han liker deg jo, og er man naturlig tynn mann, så har han sikkert vært sammen med større damer før og.

Jeg er 20 kg overvektig, og virker ut som spesielt tynne menn er glad i meg. Det bryr jeg med da ingenting om, selv om jeg da er større enn han.

Anonymkode: 79b32...711

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnekroppen er fra naturens side større enn mannekroppen. Vi har naturlige fettlagere og former for å bære barn i motsetning til de som bare er tynne streker som kan løpe fort på jakt. Så ikke tenk på det :) Vær glad for at du ikke bare er en hard pinne av skinn og bein :)

Anonymkode: 0d658...0db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, han hadde ikke ligget med deg hvis han ikke syns at du er attraktiv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for fine svar :) jeg har vel ikke tenkt på det på den måten at han ikke hadde vært der og tatt initiativ om han ikke likte meg 🙊 da skal jeg absolutt prøve å slippe meg løs neste gang 😊😉

Anonymkode: a84ae...602

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg så godt igjen! Når jeg traff han som er mannen min, så følte jeg meg så himla stor i forhold. Han er bare et par cm høyere enn meg, og 20 kilo lettere. Tenkte masse på det til å begynne med, men vet du, det der går seg til. Nå bryr jeg meg overhodet ikke om det, og han syns jo jeg er mjuk og deilig, og jeg liker at han er så slank og fin. Dette er win-win for oss.

Så slipp deg løs, og lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å være myk og deilig i forhold til mannen, det fremhever femininiteten min!

Anonymkode: a6922...692

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker å være myk og deilig i forhold til mannen, det fremhever femininiteten min!

Anonymkode: a6922...692

Enig :) Og min erfaring er at mennene foretrekker det også! Jeg var veldig tynn før og det var aldri komfortabelt å ligge med hodet på maget min når vi slappet av, eller ha meg på fanget for rumpebeinet var så spisst.
Nå etter jeg har gått opp i vekt blir jeg brukt som kosepute og blir stryket på hele tiden og jeg føler meg selv også my mer femin og flott.

Ts han liker nok kroppen din veldig godt!

Anonymkode: 0d658...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Tja. Bekymringen din er naturlig. Det er sant at veldig mange menn enten vet at de foretrekker eller en dag kommer til å merke at de egentlig foretrekker kvinner som er synlig mindre enn mannen. Og i dagens samfunn der kropp er en individuell rettighet i den forstand at hver enkelt har rett til å ha den kroppen de vil, men man blir litt ugelsett for å ha kroppslige/fysiske preferanser når man ser etter en partner, så kan nok noen føle at de MÅ innlede et forhold kun basert på personlighet. Men en eller annen dag vil nok de faktiske seksuelle preferansene komme til overflaten uansett. 

MEN, på en annen side, heldigvis er vi forskjellige, og vi liker forskjellige ting. Det ER godt mulig at du rett og slett passer preferansene hans perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner har mer på kroppen enn menn, vi er bygd annerledes.

Selv litt overvekt på kvinne er ofte sett på som et godt tegn. Fedme er derimot ikke ønskelig, men det virker ikke som om det er problemet her.

Det virker jo som om han liker deg, så ikke prøv å finne negative ting ved det. Nyt det!

Anonymkode: 9b524...355

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo ta sprute litt ekstra fett i maten hans får å oppnå balanse.

Anonymkode: 7ac69...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det med en jeg dater også. Han er sååå FIT og jeg er dvask. Får nesten komplekser av å være med han. Skjønner ikke at han liker kroppen min😂

Anonymkode: d671f...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner med noen kg ekstra er digg for tynne menn. Mye bedre å ligge sammen med. Mykt i stedet for bein mot bein.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.6.2018 den 13.24, AnonymBruker skrev:

Kvinnekroppen er fra naturens side større enn mannekroppen. Vi har naturlige fettlagere og former for å bære barn i motsetning til de som bare er tynne streker som kan løpe fort på jakt. Så ikke tenk på det :) Vær glad for at du ikke bare er en hard pinne av skinn og bein :)

Anonymkode: 0d658...0db

Hard pinne av skinn og bein?.... Den var stygg! 

Anonymkode: 31074...f25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/6/2018 at 1:24 PM, AnonymBruker said:

Kvinnekroppen er fra naturens side større enn mannekroppen. Vi har naturlige fettlagere og former for å bære barn i motsetning til de som bare er tynne streker som kan løpe fort på jakt. Så ikke tenk på det :) Vær glad for at du ikke bare er en hard pinne av skinn og bein :)

Anonymkode: 0d658...0db

Hard pinne av skinn og bein... Nå følte jeg meg som et beinrangel tynn som jeg naturlig er. 

Anonymkode: d4b40...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.6.2018 den 13.24, AnonymBruker skrev:

Kvinnekroppen er fra naturens side større enn mannekroppen. Vi har naturlige fettlagere og former for å bære barn i motsetning til de som bare er tynne streker som kan løpe fort på jakt. Så ikke tenk på det :) Vær glad for at du ikke bare er en hard pinne av skinn og bein :)

Anonymkode: 0d658...0db

🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...