AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #1 Skrevet 5. juni 2018 Hei. Jeg er en jente på 24 år som knapt fyller en a-cup. Kirurgi er uaktuelt, og jeg tenker dermed at det finnes jo et ørlite håp for meg uansett; p-piller! Flere går opp i vekt av p-piller, flere merker ingen forskjell på verken vekt eller bryststørrelse, og noen får større bryster. P-piller har i seg hormoner som påvirker brystkjertlene, er dermed ingen myte at p-piller i noen tilfeller kan gi større bryst. Har forhørt meg rundt på diverse fora. Virker som veldig mange går opp 1 til opptil 3 bryststørrelser med Diane. Men Diane gis kun til dem med kvise/hårproblematikk, så er nok uaktuelt for meg. Så det jeg lurer på er; har du brukt en p-pille som førte til at puppene dine begynte å vokse? Dere skal gjerne dømme meg, men alt jeg ønsker meg er litt mer kvinnelige former, og når jeg vet at enkelte p-piller kan føre til nettopp det, er det jo verdt et forsøk. Anonymkode: 5cfc0...886
Djungelvrål Skrevet 6. juni 2018 #2 Skrevet 6. juni 2018 Når man går på p-piller tror kroppen at den er konstant gravid, så JA puppene blir litt større.
havfruen91 Skrevet 6. juni 2018 #3 Skrevet 6. juni 2018 Min vart ikkje større, men har igjen ganske store i utgangspunktet 🤔
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå