Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mitt beste studenttips er å laste ned sims på macen og spille til den blir varm. Avgir veldig mye varme 😛 

Anonymkode: 68131...0f3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bare gitt f i hele utleieren og kjøpt en oljeovn eller vifteovn. 

Bruk den bare når du er inne og er våken sånn at du følger med, ikke fare for brann da. 

Hadde også vurdert ny hybel 

Anonymkode: 67510...29b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor på studenthybel og det eneste som varmer opp her er en liten ovn på veggen. Det er høyt under taket (noe som er helt idiotisk), så all varmen forsvinner dit. Jeg spurte samskipnaden om det var lov å sette inn egen ovn, men det var det ikke grunnet brannfaren! Altså må jeg finne alternative måter å varme opp på. Jeg kler godt på meg, men det er faktisk ikke aktuelt å sitte inne med ytterklær eller lag på lag av klær. Jeg har gått til innkjøp av gulvteppe, og andre pledd og tepper som jeg kan ha rundt meg, men det er ikke så veldig effektivt å sitte å gjøre skolearbeid på den måten. Det er heldigvis ikke lenge til sommerferien og jeg skal hjem, men frem til det tar jeg imot alle gode tips til å holde det varmt inne! :)

Anonymkode: d5a88...df9

Bor du i Nordnorge? For i sør er problemet omvendt, vi holder på å koke opp av varmen. 

Har du termometer slik at du vet hvor mange grader du har i rommet ditt? Hvis ikke kjøp det og se om du har grunn til å fryse. 

Har du vært hos lege og fått kontrollert stoffskiftet ditt siden du fryser sånn? 

Anonymkode: 9dd9c...ef7

AnonymBruker
Skrevet

Du kan kjøpe en oljeradiator, og bruke den kun når du er ikke for eksempel. Du kan ikke sitte å fryse. Du trenger ikke å si det til noen. 

Anonymkode: 76de2...0d9

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan kjøpe en oljeradiator, og bruke den kun når du er ikke for eksempel. Du kan ikke sitte å fryse. Du trenger ikke å si det til noen. 

Anonymkode: 76de2...0d9

Jeg ser for meg at om man bare skal ha på varme når man er hjemme vil en vifteovn gi effekt raskere og spre varmen bedre enn en oljefylt radiator. Og oljefylte radiatorer kommer med sine egne problemer.

Anonymkode: 27cc6...b9e

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg dessverre ikke plass til. Heldigvis avgir macen min litt varme, men det varmer jo ikke akkurat opp rommet.

Er allergisk mot ull, men bruker varme klær ja. 

Har du prøvd merinoull? Klør det også?

Anonymkode: 0efe5...07e

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd merinoull? Klør det også?

Anonymkode: 0efe5...07e

Som sagt er jeg allergisk mot ull. Det har ikke noe å si hvilken type det er. 

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde bare gitt f i hele utleieren og kjøpt en oljeovn eller vifteovn. 

Bruk den bare når du er inne og er våken sånn at du følger med, ikke fare for brann da. 

Hadde også vurdert ny hybel 

Anonymkode: 67510...29b

Dette er en av de beste og billigste hyblene jeg kan få, siden det er gjennom samskipnaden, så nei, jeg kommer nok ikke til å finne et annet sted å bo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...