Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker jeg blir så overgitt over min kone. Hun har sine fysiske problemer og sliter med søvnmangel. 

Jeg har i all hovedsak arbeidet 120% samtidig som jeg har fulgt opp hennes 3 døtre i forhold til kjøring. På det meste har jeg kjørt 5 timer i døgnet.

Nå har min jobbsituasjon endret seg og jeg er ikke så tilgjengelig i forhold til kjøring. Da ligger hun og klager over at natta er ødelagt fordi hun må tenke på at hun må kjøre.

Hun arbeider ikke og jeg har også tatt største del av utgiftene. I tillegg gjør jeg en del husarbeid og praktiske ting når jeg rekker. 

Var bare så frustrert nå fordi jeg har hele tiden informert alle at denne dagen kommer da jeg ikke kan kjøre så mye. Og så er det klaging med en gang bare andre må gjøre mer enn de pleier. 

Blir ganske deppa over hele greia, at uansett hvor mye man gjør så er liksom alt galt. Jeg har tenkt at det er bra at døtrene hennes vet at de må gjøre grep selv, bli selvstendige og klare å sette grenser selv. 

Anonymkode: 03bdb...9d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overgitt? Har hun gitt deg bort? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøring? Fordi de må hentes/kjøres til venner/fest/arrangement? Uansett, det får hun da pent bidra med!

Anonymkode: 3db6b...38a

AnonymBruker
Skrevet

Er det hennes 3 barn? Og fungerer du som slaven hennes?? Hadde flyttet for lengst!

Anonymkode: 7b930...f27

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...