Gjest Faerunpedia Skrevet 6. juni 2018 #21 Skrevet 6. juni 2018 Bøttet nedpå som tenåring for å bli full. På et eller annet tidspunkt hadde jeg drukket så mye at jeg begynte å like det.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #22 Skrevet 7. juni 2018 På 6.6.2018 den 11.23, Faerunpedia skrev: Bøttet nedpå som tenåring for å bli full. På et eller annet tidspunkt hadde jeg drukket så mye at jeg begynte å like det. Hørtes kjent ut. (Men for mange forutsetter denne metoden at man ikke blir så grisefull at man får totalt avsmak i flere år.) Anonymkode: 85d92...0c1
Guidet Kvinne Skrevet 8. juni 2018 #23 Skrevet 8. juni 2018 Jeg likte øl allerede som barn, jeg, så det har jeg aldri måttet lære meg. Det samme med kaffe. Hvis du absolutt vil lære deg å like smaken ville jeg ha startet med iskald Corona med en limebåt i. Spis gjerne noe salt ved siden av. Jeg ville absolutt ikke startet med øl med mer smak. Corona (og f.eks Sørlandsøl) er veldig lyst og lettdrikkelig og kommer på glassflasker, perfekt å legge i fryseren. Ellers kan man jo fint leve et godt liv uten øl.
Gjest aell Skrevet 8. juni 2018 #24 Skrevet 8. juni 2018 Hatet øl da jeg smakte det for første gang, men da jeg et år senere smakte øl igjen så likte jeg det. Personlig foretrekker jeg Lervig (i grunn alle typene, hvis det finnes der du bor) Hansa (IPA) og tuborg (pilsner) er også gode. Personlig liker jeg ikke Corona, men i følge ei venninne er den god med lime. Dog tror jeg at hvis du drikker øl nok ganger så vil du like det til slutt, det er nok en tilvenningssak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå