Gjest baby-E Skrevet 1. mars 2005 #1 Skrevet 1. mars 2005 heisann! Hører så mye om billige flyreiser til london. Hvor kan jeg finne de? har lett og lett, men finner ikke noe...
Gjest baby-E Skrevet 1. mars 2005 #2 Skrevet 1. mars 2005 Nå fant jeg det...men hvordan finner jeg hotell der.... Tenkte bare på sånn bed & breakfast greier...
Cilla Skrevet 1. mars 2005 #3 Skrevet 1. mars 2005 Kan jeg få vite hvor du finner de billige flyreisene??
Elze Skrevet 1. mars 2005 #4 Skrevet 1. mars 2005 Du må lete litt rundt, prøv www.ryanair.com eller www.norwegian.no, for eksempel. Vær oppmerksom på at med slike billigflyselskaper er det avgjørende å bestille i god tid og å være fleksibel i forhold til når du kan reise. Det er vanskelig å finne billigbilletter i helgene, men midt i uka går det bedre. Prisene kan variere over tusen kroner en vei fra en dag til en annen, så du må bare lete rundt etter de rette datoene. Vær også oppmerksom på at Ryanair flyr fra Torp, ikke Gardermoen. Du kan også prøve reisesøk på www.kelkoo.no, det er en tjeneste som søker hos mange nettreisebyråer på en gang (men ikke Ryanair tror jeg)
Nella Skrevet 1. mars 2005 #5 Skrevet 1. mars 2005 Her er en fin norsk guide om London. Overnatting: Se om du kanskje finner noe her eller her.
Arkana Skrevet 1. mars 2005 #6 Skrevet 1. mars 2005 Her har vi alltid fått bra tilbud på overnatting.
Gjest baby-E Skrevet 1. mars 2005 #7 Skrevet 1. mars 2005 takk for hjelpen! Nå tror jeg det skal ordne seg :bukke:
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2005 #8 Skrevet 1. mars 2005 Skal du ut å reise? Får jeg være med? Jeg er lita, får fint plass i en koffert jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå